Het grote Bier topic

zwammy

Well-known member
Oh, wat ben ik toch blij met mijn kratje Vedett.

Voor iedereen een aanrader om deze eens te proberen, volgens mij is hij niet heel erg bekend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze hadden laatst een paar flesjes Vedett staan bij het uitverkoop vak bij de Jumbo. Die smaakte erg goed.
 

zwammy

Well-known member
Hij is echt in mijn top 2 geschoten. Ik heb nu een krat Carlsberg en Vedett gehaald in Lommel en ik verwacht dat ik dat voortaan gewoon blijf doen. Betaalt er wel wat meer voor maar het is elke slok waard.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik koop eigenlijk zelden bier voor thuis. Vrijdag weer naar Delirium geweest en daar best een paar fijne biertjes gedronken. Schneider Porter Weisse, Karmeliet Tripel, Guillotine, Deugniet en de Bush Blond.
 

Janssen

Well-known member
Ik heb jarenlang alleen maar Warsteiner in huis gehad maar ben sinds kort overgestapt naar Grolsch.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt dat verhaal met het aftakelen van de smaakpupillen toch. Shit, heb ik nog maar net iets meer dan anderhalf jaar voordat ik op het niveau van Janssen zit.
 

inhethoekje

Active member
Drink nog steeds Alfa, al moet ik zeggen dat er steeds vaker een kratje Gulpener bij wordt gehaald voor de afwisseling.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Bier topic

Ik lees net dat het bij 50+ers weet bijtrekt.

Laat ik mij daar maar aan vast houden en nog optimaal geniet van de anderhalf jaar die ik op dit moment nog heb.

Vedett is inderdaad wel een lekker fris biertje. Wel eens van de tap gehad, maar ook uit fles prima te doen. Een tijdje terug lag er een rest partijtje in het dumpvak van de Jumbo. Toen toch maar twee flesjes meegenomen. Verder heb ik eigenlijk nooit drank ik huis. Ik drink al genoeg alcohol buitens huis. Ik probeer binnens huis toch een beetje gezond te eten en te drinken.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan