Huppakee, zoutzak Spijkerman ook weg! De opruiming gaat prima zo, maar we zijn er nog niet.
Gall ben ik trouwens wel met Abu eens, alsjeblieft niet zeg.
Marcel Groninger, de man die stond te lachen en meedeed toen Tibbling werd gepest door aantal andere spelers vanwege zijn lichte autisme.
Is dit echt gebeurd? Wat een slappe zak dan zeg.
Marcel Groninger, de man die stond te lachen en meedeed toen Tibbling werd gepest door aantal andere spelers vanwege zijn lichte autisme.
Ach, een autist sluit zich er al heel snel vanaf. Zo erg is het dus niet.
Wie heeft je die onzin wijs gemaakt?
Wil je het nu hebben over alle types van autisme?
Er is maar ??n type autisme. Er wordt onderscheid gemaakt in lichtere en zwaardere varianten.
Ok?, waar het mij eigenlijk om gaat dat erka het over pesten heeft. Ik zou daar graag een bewijs van hebben. Het zou ook zomaar kunnen dat er niet zo veel meer aan de hand was dan een paar grapjes.
Ok?, waar het mij eigenlijk om gaat dat erka het over pesten heeft. Ik zou daar graag een bewijs van hebben. Het zou ook zomaar kunnen dat er niet zo veel meer aan de hand was dan een paar grapjes.
Wat voor bewijs wil je hebben, foto's, video's, getuigenverklaringen? Hoe ga jij beoordelen wanneer grapjes overgaan in pesten?
Jij vraagt om bewijs. Er zullen vast wel verhalen rond zwerven op het internet, maar dat is geen bewijs.Ik ben niet de boodschapper. Ik kan me alleen niet voorstellen dat als er door een hele groep gepest wordt, de leiding er niets aan doet.
Jij vraagt om bewijs. Er zullen vast wel verhalen rond zwerven op het internet, maar dat is geen bewijs.
Ik kan mij voorstellen dat de leiding ook niet altijd de grens tussen grapjes en pesten zien.
Als iedereen weet dat hij licht autistisch is en grappen over gaan tot pesten, kan ik mij niet voorstellen dat de leiding niet ingrijpt. Al was het maar om het belang van de club te beschermen. Verder durf ik te stellen dat als Jans dit zou geweten hebben, hij op zeker had ingegrepen.
Niet een erg sterk argument om toch redelijk zware beschuldigingen te uiten.Toen het gebeurde was Jans er nog niet. Jans heeft later wel gezorgd dat Tibbling weg ging.
Ik was er uiteraard niet bij, maar het is een publiek geheim.
De opmerkingen over autisme laat ik verder maar even zitten. Ik heb me daar een paar jaar geleden een keer enorm over opgewonden op dit forum en dat doe ik niet meer![]()