?
?uti
Guest
Maduro naar Groningen zo schijnt het....
Zeker een prima aanwinst, had ik wel bij Vitesse zien spelen hoor. Ervaring, Nederlands en voor eredivisie begrippen een prima niveau.
Prima, maar nu vraag ik me wel af hoe er wordt ingekocht. Iedereen ziet dat er een scorende spits bij moet, maar daaromheen blijft het stil. Terwijl er controlerende en verdedigende spelers genoeg zijn.
Gespeeld om prijzen, moeten presteren onder druk, international geweest, internationale ervaring, goede pass en overzicht. Allemaal dingen die hij voor heeft op Hiariej.Wat heeft Maduro gepresteerd dat hij nu als versterking wordt gezien?
Ik heb de carri?re van de nieuwe Rijkaard niet nauwlettend gevolgd de afgelopen jaren maar ik heb nou niet de indruk gekregen dat hij een zegetocht langs de Europese velden gemaakt heeft.
We hadden graag de lat hoger gelegd, maar veel meer valt er ook niet FC Groningen te maken en dat zal Maduro nog wel aankunnen. Veel hoger heb ik er geen vertrouwen in.Jij legt de lat wel erg laag.
Jij legt de lat wel erg laag.
Ik heb de carri?re van de nieuwe Rijkaard niet nauwlettend gevolgd de afgelopen jaren maar ik heb nou niet de indruk gekregen dat hij een zegetocht langs de Europese velden gemaakt heeft.
Jij legt de lat wel erg laag.
Nee hehe, anders komt ie niet naar Groningen.