Het FC Groningen Nieuwstopic

zwammy

Well-known member
Mooi dat Kramer zich te goed voelt voor Groningen, zo'n 1 jaars vlieg moet ook gewoon lekker in den haag blijven. Misschien wil ajax hem wel.
 

Fabian

Active member
Wat mogelijk ook meespeelt is dat Kramer moeite heeft met concurrentie in de selectie.

Hij begon dit seizoen op de bank bij ADO. Als je niet tegen concurrentie kunt, had hij daar ook blijven zitten.

En dat hij niet naar Ajax wil, heeft met goede smaak te maken.

Overigens heeft die jongen volgens mij alle recht om zijn eigen loopbaan uit te stippelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij FC Volendam moest hij zich ook in het elftal knokken en daar heb je ook nog eens te maken met oneerlijke concurrentie. Volendammers hebben altijd een streepje voor ten opzichte van jassen. Verder snap ik echt het commentaar niet dat Kramer FC Groningen niet als een voldoende stap omhoog ziet om in zo'n uithoek te gaan wonen. Die jongen heeft zijn leven rondom Den Haag/Rotterdam en die wil gerust wel dat achter zich laten, maar niet voor alles. Dat kun je moeilijk vergelijken met een Botteghin die al zijn vaderland heeft achtergelaten. Het is geen handige uitspraak, maar de jongen is wel eerlijk.

De Leeuw :duim: Daar kan Kramer niet tegen op natuurlijk.

Van der Looij liet anders Hoesen lang staan en die heeft ook niet echt een best seizoen gedraaid.
 

Fabian

Active member
Ik snap best dat hij verder kijkt dan FC Groningen. Dat is eigenlijk juist geen gebrek aan ambitie.
 

Pascallovic

Well-known member
Bij FC Volendam moest hij zich ook in het elftal knokken en daar heb je ook nog eens te maken met oneerlijke concurrentie. Volendammers hebben altijd een streepje voor ten opzichte van jassen. Verder snap ik echt het commentaar niet dat Kramer FC Groningen niet als een voldoende stap omhoog ziet om in zo'n uithoek te gaan wonen. Die jongen heeft zijn leven rondom Den Haag/Rotterdam en die wil gerust wel dat achter zich laten, maar niet voor alles. Dat kun je moeilijk vergelijken met een Botteghin die al zijn vaderland heeft achtergelaten. Het is geen handige uitspraak, maar de jongen is wel eerlijk.
Helemaal mee eens.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ben je ook sneller in de grote stad London dan dat je van Amsterdam in Groningen bent.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is voor Erka het kader of Groningen afgelegen ligt of niet.
 
Bovenaan