Het FC Groningen Nieuwstopic

zwammy

Well-known member
Of gewoon niet zeuren en blij zijn dat je als beperkte Hennie Meijer interesse van Gronnigen hebt. Maar blijkbaar is dat naast je schoenen lopen helemaal in tegenwoordig.
 

erka

Well-known member
Zei ik echt 1 uur :eek: het zal het broekpak van Trijntje wel zijn geweest..

Maar goed, voor mij is het niet het kader. Voor hemzelf wel.
 

Jozsef

New member
Ik had juist raar opgekeken als ik "Kramer naar FC Groningen" had gelezen. Dat meen ik echt.
 
?

?uti

Guest
_80182424_zeefuik_sns.jpg
 

SanMark.

Well-known member
Zivkovic terug op huurbasis naar Groningen , tenminste daar zijn ze over in gesprek.

Dat lijkt me dan wel een jaar te laat.
 
?

?uti

Guest
Zivkovic terug op huurbasis naar Groningen , tenminste daar zijn ze over in gesprek.

Dat lijkt me dan wel een jaar te laat.

Niet aan beginnen. FC Groningen heeft niks aan huurspelers, daar kan je niet op cashen.
 
?

?uti

Guest
Klopt Atletico was ook hoogst ongelukkig met Courtois op de goal.

Vreemde vergelijking.

Groningen moet jonge spelers goedkoop binnen halen, ze laten ontwikkelen en voor een mooie som doorverkopen. FC Groningen heeft er niets aan Zivkovic te huren, uiteindelijk is het Ajax die ervan profiteert als de huurperiode een succes zou worden.
Ik zie daarom veel liever iemand als Vincent Janssen van Almere komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet of Zivkovic het wel een voldoende stap omhoog vindt vanaf Jong Ajax om in zo'n uithoek te gaan voetballen.
 

SanMark.

Well-known member
Žuti;14164 zei:
Vreemde vergelijking.

Groningen moet jonge spelers goedkoop binnen halen, ze laten ontwikkelen en voor een mooie som doorverkopen. FC Groningen heeft er niets aan Zivkovic te huren, uiteindelijk is het Ajax die ervan profiteert als de huurperiode een succes zou worden.
Ik zie daarom veel liever iemand als Vincent Janssen van Almere komen.


Als je een speler kunt huren die aanzienlijk beter is dan wat je hebt moet je dat altijd doen lijkt me. Je moet als club natuurlijk niet willen dat je elftal uit alleen maar huurlingen bestaat maar 1 of 2 spelers die de rest naar een hoger niveau kunnen tillen of waardoor je net twee plekken hoger eindigt dan lijkt me dat geen verkeerde versterking.
 
?

?uti

Guest
Als je een speler kunt huren die aanzienlijk beter is dan wat je hebt moet je dat altijd doen lijkt me. Je moet als club natuurlijk niet willen dat je elftal uit alleen maar huurlingen bestaat maar 1 of 2 spelers die de rest naar een hoger niveau kunnen tillen of waardoor je net twee plekken hoger eindigt dan lijkt me dat geen verkeerde versterking.

Zivkovic lijkt me geen aanzienlijke versterking ten opzichte van het huidige spelersmateriaal.
 

SanMark.

Well-known member
Žuti;14194 zei:
Zivkovic lijkt me geen aanzienlijke versterking ten opzichte van het huidige spelersmateriaal.

Jij hebt het in eerste instantie over huurspelers. Huurspelers kunnen dus wel degelijk een meerwaarde zijn voor clubs.
 
?

?uti

Guest
Jij hebt het in eerste instantie over huurspelers. Huurspelers kunnen dus wel degelijk een meerwaarde zijn voor clubs.

Ik heb het over Zivkovic als huurspeler bij FC Groningen, en dat dit geen huur is waar Groningen aan zou moeten beginnen.
 
Bovenaan