Het EK in Nederland.

Het EK in Nederland.


  • Totaal aantal stemmers
    20

Unregistere

Well-known member
De Ridderkerkse Manon Melis natuurlijk, maar ik geloof dat ze gestopt is als international.

Ja, die doet al een tijdje niet meer mee. Maar ik snap dat ze je favoriet is!

Zelf ga ik voor Vanity Lewerissa. Wilde eerst Jackie Groenen zeggen, was ook zo, maar is nu niet meer geloofwaardig na die goede wedstrijd van haar. Dus dan maar Vanity.
 

Unregistere

Well-known member
Puck Moonen of niet, het wordt tijd om kleur te bekennen en te bepalen welke Leeuwin we met DVK kunnen adopteren!!

Poll: Mijn favoriete Leeuwin is
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

Xisco

Member
Martens maakte een prima indruk, leuke acties en een uitstekende voorzet. Een uitstekende zet van Bar?a om haar te contracteren. De Nederlandse Al?xia, dat wordt wat komend seizoen. Ik snap daarentegen niet waarom Miedema zo gehypet wordt.
 

DeMaster

Active member
Hoeveel mag je er kiezen?

Zou je tevens niet een poll doen van de andere deelnemende landen? Mooiste bij Duitsland Svenja Huth
 

Friesland

Well-known member
Ik snap daarentegen niet waarom Miedema zo gehypet wordt.
Dat kan, maar de cijfers liegen niet: 41 goals in 52 interlands. Manon Melis is topscorer aller tijden met 59 goals, maar had daar 135 wedstrijden voor nodig.
Bij Heerenveen scoorde ze 78 goals in 69 wedstrijden en bij Bayern kwam ze uit op 35 goals in 61 wedstrijden.

Dat zijn vrij absurde en verbluffende cijfers.
 

Friesland

Well-known member
Ik snap daarentegen niet waarom Miedema zo gehypet wordt.

Dat kan, maar de cijfers liegen niet: 41 goals in 52 interlands. Manon Melis is topscorer aller tijden met 59 goals, maar had daar 135 wedstrijden voor nodig.
Bij Heerenveen scoorde ze 78 goals in 69 wedstrijden en bij Bayern kwam ze uit op 35 goals in 61 wedstrijden.

Dat zijn vrij absurde en verbluffende cijfers.
 

Friesland

Well-known member
Ik snap daarentegen niet waarom Miedema zo gehypet wordt.
Dat kan, maar de cijfers liegen niet: 41 goals in 52 interlands. Manon Melis is topscorer aller tijden met 59 goals, maar had daar 135 wedstrijden voor nodig.
Bij Heerenveen scoorde ze 78 goals in 69 wedstrijden en bij Bayern kwam ze uit op 35 goals in 61 wedstrijden.

Dat zijn vrij absurde en verbluffende cijfers.
 
Bovenaan