Het EK in Nederland.

Het EK in Nederland.


  • Totaal aantal stemmers
    20

Kielse Rat

Well-known member
Mooie overwinning voor de Red Flames! Wordt een leuke derby maandag! Wat weegt eigenlijk door bij een gelijke stand in de poulefase, onderling resultaat of doelsaldo? Want in het eerste geval is het gunstiger dat Denemarken wint, in het tweede geval hups ik voor jullie vrouwen (die halverwege 1-0 voor staan).
 

De Groene Scout

Well-known member
Inmiddels bijna 2 weken verder en 'we' zitten bij de laatste 4.
Morgen halve finale in Enschede voor een uitverkocht huis.
Zijn we inmiddels ook al om (net als de vele schijnheilige BN'ers die het nu ineens wel goed vinden) of blijven we het gewoon ruck vinden?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je doet net alsof het iets subjectiefs is. Het niveau is gewoon kut.
 

ALenstra

Well-known member
De vraag is natuurlijk of die belangstelling voor het damesvoetbal blijft voortduren na het EK of dat we de dames weer links laten liggen na het EK.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De pech van de dameshaters, was PSV - Osjiek. Erger dan dat gaat het niet worden. Zelfs niet bij dames voetbal.

Persoonlijk vind ik het best leuk om te kijken, alleen keepen kunnen ze niet, vooral springen schijnt enorm lastig te zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Haha, iemand riep vorige week dat het bij damesvoetbal nog altijd net zo gaat als vroeger bij kinderen op straat; 'de zwakste moet op doel'

Notabene Daphne Koster gaf dat ook aan. Zij is wel eerlijk kritisch.

Overigens heeft Lieke Martens een functionelere basistechniek dan de meeste voetballers in de Eredivisie.
 

SanMark.

Well-known member
Inmiddels bijna 2 weken verder en 'we' zitten bij de laatste 4.
Morgen halve finale in Enschede voor een uitverkocht huis.
Zijn we inmiddels ook al om (net als de vele schijnheilige BN'ers die het nu ineens wel goed vinden) of blijven we het gewoon ruck vinden?

Ik heb totaal nog geen 5 minuten gezien.

Mag ik dan wel een mening er over hebben ?
 
Bovenaan