Het EK in Nederland.

Het EK in Nederland.


  • Totaal aantal stemmers
    20

Marinos

Well-known member
@Marninos, nou nee hoor, helemaal niet. Zeg alleen maar dat Groenen een gezellige meid is die goed kan voetballen. Blijkbaar hebben jullie er weer andere bedoelingen bij:confuse:. Dat is freaky.
Zijn heel veel vrouwen in mijn omgeving en die lachen om jullie idiote reacties hier.

Ik heb geen enkele bedoeling, ik zeg enkel dat je adoratie een beetje eng is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Adoratie voor bekende mensen vind ik ook een beetje eng. Ken ook zo'n type die dat met iedereen heeft die maar bekend of belangrijk lijkt te zijn. Die praat over sommige mensen alsof hij ze ook echt kent.
 

Fenerium

Member
Gelukkig begint het echte voetbal weer en zal ook deze hype overwaaien. Volgend jaar lekker naar het WK, gun je vrouw/vriendin een vrijkaartje voor een balletvoorstelling en ga gewoon met de mannen thuis voetbal kijken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het EK in Nederland.

Gelukkig begint het echte voetbal weer en zal ook deze hype overwaaien. Volgend jaar lekker naar het WK, gun je vrouw/vriendin een vrijkaartje voor een balletvoorstelling en ga gewoon met de mannen thuis voetbal kijken.

Inderdaad wel lekker. Bij Natafelen bij Kees gingen ze ook niet volledig mee met de hype. Mooi contrast met de rest van de media.
 

Fenerium

Member
Inderdaad wel lekker. Bij Natafelen bij Kees gingen ze ook niet volledig mee met de hype. Mooi contrast met de rest van de media.

Laatst had ik een koppel voor me neus, vrouwtje begon te zeiken, ik zei tegen die gast typisch weer he, kijkt me stomverbaasd aan om vervolgens te zeggen van wat zeg jij nou? of van die kerels die zeggen van, dat moet ik eventjes aan mijn vrouw vragen. Ik krijg er spontaan spastische trekjes van. De enige plek waar een vrouw mij mag domineren is in de slaapkamer.
 

Janssen

Well-known member
Inderdaad wel lekker. Bij Natafelen bij Kees gingen ze ook niet volledig mee met de hype. Mooi contrast met de rest van de media.

Ik zag een Randstedelijke orde van verhevenen zich vorige week volledig leegkotsen over Ronald Waterreus die had gewaagd had het vrouwenvoetbal te bekritiseren. Toen Kenneth Perez dat aan tafel bij Kees in nagenoeg dezelfde bewoordingen deed bleef het angstvallig stil.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zag een Randstedelijke orde van verhevenen zich vorige week volledig leegkotsen over Ronald Waterreus die had gewaagd had het vrouwenvoetbal te bekritiseren. Toen Kenneth Perez dat aan tafel bij Kees in nagenoeg dezelfde bewoordingen deed bleef het angstvallig stil.

Nou op het DumperT filmpje van Perez werd op Facebook weer behoorlijk gejankt. Hoe de Hilversumse media op beide heren heeft gereageerd kan ik niet beoordelen. Ik heb redelijk succesvol dat gezeik ontweken.
 

Mario

Well-known member
Die pot zet ik liever op dan dat ik vrouwenvoetbal Duitsland - Noorwegen ga kijken.

Het was een reactie op de post van Fenerium, omdat 80% van de groepswedstrijden op het komend WK waarschijnlijk ook niet om aan te gluren zullen zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het was een reactie op de post van Fenerium, omdat 80% van de groepswedstrijden op het komend WK waarschijnlijk ook niet om aan te gluren zullen zijn.

Dan moet je mij niet quoten.

Het WK 2014 had maar een echt onaantrekkelijke pot en dat was Japan - Griekenland. Voorgaande toernooien was dat erger.
 

Mario

Well-known member
Als "we" ons niet kwalificeren kan dat hele WK me ook volledig gestolen worden hoor.

In 2002 was ik tijdens het WK op vakantie, en heb daar toen niet zo veel van meegekregen. 1986 keek ik wel, vooral vanwege Maradona ... maar die koopt tegenwoordig ook zijn pyjama en tandenborstel bij de Hema.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Belgen deden het wel aardig en werden wat ongelukkig door Brazili? uitgeschakeld, Zuid-Korea en Turkije kwamen erg ver. Tenslotte deed Polen volgens mij nog mee.
 
Bovenaan