Onwijs leuk meisje idd! Lijkt me ook best wild beestjeJackie Groenen is ook zo'n gezellige meid, die goed kan voetballen.
DeMaster jou adoratie van alles wat vrouw en enigszins bekend is, is wel een beetje freaky moet ik zeggen.
Ik behandel mn vriendin als een prinsesjeVan sommige forumleden ben ik benieuwd hoe ze in het echt met vrouwen omgaan.
Van sommige forumleden ben ik benieuwd hoe ze in het echt met vrouwen omgaan.
Van sommige forumleden ben ik benieuwd hoe ze in het echt met vrouwen omgaan.
En zo zijn er hier nog wel wat die niet onder de noemer puisterige rukker die geilt op internetplaatjes vallen, maar degenen die hier altijd de bek vol hebben van wie ze wel of niet zouden doen zijn zonder uitzondering (en zonder twijfel) lelijke mannetjes met een complex.
Vrouw Miramar kijkt pas voetbal als de prijzen verdeeld gaan worden. Bepaald dan ook voor het gemak waar we gaan kijken(bij voorkeur bij saaie vrienden, haar vrienden). Vervolgens gaat ze half kijken en vragen stellen die er niet toe doen.Van sommige forumleden ben ik benieuwd hoe ze in het echt met vrouwen omgaan.
Onwijs leuk meisje idd! Lijkt me ook best wild beestje
Zijn heel veel vrouwen in mijn omgeving en die lachen om jullie idiote reacties hier.
Waarom laat jij je moeder en zussen meelezen op dit forum?? :cab: