Het EK in Nederland.

Het EK in Nederland.


  • Totaal aantal stemmers
    20

Marinos

Well-known member
DeMaster jou adoratie van alles wat vrouw en enigszins bekend is, is wel een beetje freaky moet ik zeggen.
 

Abubakari

Well-known member
Op zaterdag mee om de boodschappentassen te sjouwen ipv lekker naar het voetbal is niet respectvol maar slaafs. :rumcolaa:

Voor de rest hoont zelfs Sari van Veenendaal al die rukkers hier weg. Nou ja, echte mannen als JFK uitgezonderd, maar die kreeg zelfs Marilyn Monroe in bed.
En zo zijn er hier nog wel wat die niet onder de noemer puisterige rukker die geilt op internetplaatjes vallen, maar degenen die hier altijd de bek vol hebben van wie ze wel of niet zouden doen zijn zonder uitzondering (en zonder twijfel) lelijke mannetjes met een complex.
 

Janssen

Well-known member
En zo zijn er hier nog wel wat die niet onder de noemer puisterige rukker die geilt op internetplaatjes vallen, maar degenen die hier altijd de bek vol hebben van wie ze wel of niet zouden doen zijn zonder uitzondering (en zonder twijfel) lelijke mannetjes met een complex.

Dat is net zoals stellen dat 40-plussers die nog steeds hun dagen slijten op internetfora zonder uitzondering en zonder twijfel een miserabel kutleven en een lelijk verlept wijf naast zich op de bank hebben. Lijkt me wat overdreven, maar ik jou geval twijfel ik daar geen moment aan.
 

Abubakari

Well-known member
Het verbaast me niks dat Janssen zich gelijk aangesproken voelt.

Had je wel eerst je kleffe handjes gewassen voor je ging typen?
 

Janssen

Well-known member
Nee hoor, ik geef je gewoon de reactie waar je op uit was. Nu snel weer terug naar je zolderkamertje.
 

Abubakari

Well-known member
We hebben geen eens een zolderkamer.

Het enige waar ik op uit zou kunnen zijn is dat dat onnozele pubergelul van jou stopt. Maar goed, ik zou ook wel willen dat het minder regende in de zomer. Jouw abonnement op Rukkersclub het Lamme Handje zal wel voor het leven zijn, dus ik weet ook wel dat het ijdele hoop is.
 

Miramar

Well-known member
Van sommige forumleden ben ik benieuwd hoe ze in het echt met vrouwen omgaan.
Vrouw Miramar kijkt pas voetbal als de prijzen verdeeld gaan worden. Bepaald dan ook voor het gemak waar we gaan kijken(bij voorkeur bij saaie vrienden, haar vrienden). Vervolgens gaat ze half kijken en vragen stellen die er niet toe doen.
 

DeMaster

Active member
Onwijs leuk meisje idd! Lijkt me ook best wild beestje ;)

Misschien wel Eresd?g?. Wel eentje waar je een lollige en gezellige (feest)avond mee kan hebben. Idem voor Zeeman en van Lunteren.

@Marninos, nou nee hoor, helemaal niet. Zeg alleen maar dat Groenen een gezellige meid is die goed kan voetballen. Blijkbaar hebben jullie er weer andere bedoelingen bij:confuse:. Dat is freaky.
Zijn heel veel vrouwen in mijn omgeving en die lachen om jullie idiote reacties hier.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Prima, maar dat wordt dan wel een clich?. Jij hebt zelf ook gevoetbald?
 
Bovenaan