Het EK in Nederland.

Het EK in Nederland.


  • Totaal aantal stemmers
    20

Max

Administrator
Forumleiding
In 2002 was ik tijdens het WK op vakantie, en heb daar toen niet zo veel van meegekregen. 1986 keek ik wel, vooral vanwege Maradona ... maar die koopt tegenwoordig ook zijn pyjama en tandenborstel bij de Hema.

Sarah Jessica Parker doet haar aankopen bij de Blokker. De nieuwe realiteit.
 

Batigoal

Well-known member
Ik zag een Randstedelijke orde van verhevenen zich vorige week volledig leegkotsen over Ronald Waterreus die had gewaagd had het vrouwenvoetbal te bekritiseren. Toen Kenneth Perez dat aan tafel bij Kees in nagenoeg dezelfde bewoordingen deed bleef het angstvallig stil.

Dat komt omdat niemand naar de tafel van Kees kijkt.
 

JMD

Well-known member
De Belgen deden het wel aardig en werden wat ongelukkig door Brazili? uitgeschakeld, Zuid-Korea en Turkije kwamen erg ver. Tenslotte deed Polen volgens mij nog mee.
Jep, Polen zat in de groep van Korea met USA en Portugal.
Was vooral het toernooi van de arbitrage: Belgi? was de dupe tegen Brazili?, Itali? tegen Korea, Spanje tegen Korea, USA tegen Duitsland (bal van de lijn gehaald met een hand), Portugal tegen Korea, die Turk tegen Brazili? (Rivaldo kreeg een bal tegen buik, doet alsof het zijn gezicht was)...
Werden zelden zoveel fouten gemaakt door de leidsmannen als toen.

Wegereef was ook hilarisch, gaf een record aantal gele en rode kaarten. Later die dag werd het alweer ingehaald in het duel van Kameroen tegen Duitsland.
 

DeMaster

Active member
Waterreus :confused:. Nog nooit iets zinnigs horen zeggen (als je het al kan verstaan wat hij zegt). Behalve als het over PSV en/of Eindhoven gaat.
 

Sensini

Active member
Dit is de zevende titel die de KNVB binnen sleept en de zesde sinds 2006. Alleen de EK-titel van 1988 valt buiten de periode.

Overige titels:
EK onder 21 in 2006
EK onder 21 in 2007
EK onder 17 in 2011
EK onder 17 in 2012
EK vrouwen onder 19 in 2014

Louter EK-titels..., wanneer komt toch die eerste WK-titel?

Momenteel wordt het EK vrouwen onder 19 gespeeld in Noord-Ierland, waarvan de halve finalisten zich plaatsen voor het WK vrouwen onder 20 volgend jaar in Frankrijk. Dinsdag won Nederland met 2-0 van Frankrijk en vanavond met dezelfde cijfers van Engeland. Daardoor zijn ze al zeker van de halve finales en dus zijn ook geplaatst voor het WK, voor het eerst dat een Nederland vrouwen-jeugdelftal zich plaatst voor een WK.
 
Bovenaan