Heracles Almelo

Forza AZ

Well-known member
Kaartje voor de EL in de pocket. Benieuwd wie er uit de koker komt rollen.
Kaartverkoop al begonnen voordat duidelijk is op welke datum Heracles thuis speelt? Dat is apart.

Kaarten zijn ook niet echt goedkoop zie ik. Minimaal 20 euro. Al is het natuurlijk de eerste EL wedstrijd ooit, dus dan slaan ze er een slaatje uit. Bij AZ is de prijs bijna altijd 10 euro voor een wedstrijd in de voorrondes.
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
Ze kunnen toch behoorlijke tegenstanders loten heb ik begrepen.
Ja, omdat Heracles geen geplaatste status heeft zitten er bij de mogelijke tegenstanders een aantal grote clubs:

winnaar RC Genk (Bel) - Buducnost Podgorica (Mon)
Lille (Fra)
St. Etienne (Fra)
AA Gent (Bel)
Krasnodar (Rus)
Rapid Wien (Oos)
Slovan Liberec (Tsj)
winnaar Maribor (Slv) - Levski Sofia (Bul)
winnaar Maccabi Tel Aviv (Isr) - Kairat Almaty (Kaz)
Spartak Moskou (Rus)
winnaar Austria Wien (Oos) - Kuk?si (Alb)
winnaar Partizan Belgrado (Ser) - Zaglebie Lubin (Pol)
West Ham United (Eng)
Hertha BSC (Dui)
Panathinaikos (Gri)
winnaar Midtjylland (Den) - Vaduz (Lie)
Rijeka (Kro)
Sassuolo (Ita)
Rio Ave (Por)
Vorskla Poltava (Oek)
winnaar Maccabi Haifa (Isr) - Nomme Kalju (Est)
winnaar HJK Helsinki (Fin) - Beroe Stara Zagora (Bul)
winnaar Hajduk Split (Kro) - Iasi (Roe)
Arouca (Por)
Apollon Limassol (Cyp)
Mlada Boleslav (Tsj)
winnaar Dinamo Minsk (WRu) - St. Patrick's (Ier)
winnaar Omonia Nicosia (Cyp) - Beitar Jerusalem (Isr)
 

Bonehead

Well-known member
Kaartverkoop al begonnen voordat duidelijk is op welke datum Heracles thuis speelt? Dat is apart.

Kaarten zijn ook niet echt goedkoop zie ik. Minimaal 20 euro. Al is het natuurlijk de eerste EL wedstrijd ooit, dus dan slaan ze er een slaatje uit. Bij AZ is de prijs bijna altijd 10 euro voor een wedstrijd in de voorrondes.

Ze hanteren dezelfde prijs als voor een eredivisiewedstrijd. Vind dat niet zo gek. De spanning begint hier toch wel te komen. Waar gaan we heen? Ik ga in ieder geval als het goed is met de businessclub naar de uitwedstrijd. Wat ik ervan begreep wordt er een vliegtuig gecharterd waar de club plus businessclub mee gaan. We komen een dag voor de wedstrijd aan op de plek van bestemming zodat we het plaatselijke nachtleven ook kunnen verkennen. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
 

Forza AZ

Well-known member
Zelf iets boeken is inderdaad (meestal) een stuk goedkoper, alleen afhankelijk van de bestemming kun je dan wel eens langer onderweg zijn.
Op deze manier is het wel een stuk makkelijker.

Nu alleen hopen voor je dat het geen Dinamo Minsk wordt als uitwedstrijd heen, want dan kan het nog wel eens lastig zijn om op tijd een visum te regelen. Want dan heb je maar 6 dagen tussen de return van de 2e voorronde van Dinamo Minsk en de dag van vertrek.
 
Laatst bewerkt:

Bonehead

Well-known member
Zelf iets boeken is inderdaad (meestal) een stuk goedkoper, alleen afhankelijk van de bestemming kun je dan wel eens langer onderweg zijn.
Op deze manier is het wel een stuk makkelijker.

Nu alleen hopen voor je dat het geen Dinamo Minsk wordt als uitwedstrijd heen, want dan kan het nog wel eens lastig zijn om op tijd een visum te regelen. Want dan heb je maar 6 dagen tussen de return van de 2e voorronde van Dinamo Minsk en de dag van vertrek.

Once in a life time experirance. Het gaat 600 tot 1000 euro kosten. Het interesseert mij geen fuck. Ik ben er bij. Ik was er bij eind jaren tachtig. Ik heb de melkbussen zien staan. Nu met het klootjesvolk ben ik er nog steeds bij. Kost wat het kost. Ik ben er bij.
 

Forza AZ

Well-known member
Dit zijn de mogelijke tegenstanders van Heracles:

1. winnaar RC Genk (Bel) - Budućnost Podgorica (Mon) [heen 2-0]
2. Rapid Wien (Oos)
3. Hertha Berlin (Dui)
4. Rijeka (Kro)
5. Arouca (Por)
6. Mlad? Boleslav (Tsj)

Hopelijk niet Hertha BSC. Dat is natuurlijk wel een leuke ervaring maar de kans op de volgende ronde is dan wel erg klein. Tegen alle andere is Heracles niet bij voorbaat kansloos. Mlada Boleslav lijkt me de "minste" tegenstander.
 

de waan

Well-known member
Arouca, daar had ik nog nooit van gehoord.

Wazig clubje. Speelde tot een paar jaar terug bij de amateurs, heeft een stadion waar er 2500 in kunnen en komt uit een dorp van 24.000 inwoners.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nederlandse clubs hebben overigens het talent om van de meest wazige teams uit de meest wazige landen te kunnen verliezen. Wat dat betreft zal het niets worden met Heracles tegen welke tegenstander dan ook.
 

Batigoal

Well-known member
Arouca, daar had ik nog nooit van gehoord.

Wazig clubje. Speelde tot een paar jaar terug bij de amateurs, heeft een stadion waar er 2500 in kunnen en komt uit een dorp van 24.000 inwoners.

Wel kennelijk met een goed netwerk, want er spelen ook bij die Portugese club genoeg Zuid-Amerikanen. Voor Heracles lijken mij trouwens al deze ploegen erg moeilijk.
 

Forza AZ

Well-known member
Voor Heracles lijken mij trouwens al deze ploegen erg moeilijk.
Heracles zal zo ie zo de underdog zijn, maar tegen Hertha BSC lijken me de kansen nagenoeg nul om verder te komen. Tegen de anderen hebben ze misschien nog wel een kans om verder te komen.
 
Bovenaan