Heracles Almelo

De Groene Scout

Well-known member
Assistent trainer Hendrie Kruzen verlaat per direct Heracles. Hij gaat met zijn vriendje Peter Bosz mee naar Isra?l.
 

Balderas

New member
Heracles dus akkoord met Atalanta Bergamo over een transfer van Tannane, maar nu komt Malaga er ook nog even tussen door. Dat Tannane weggaat deze winter lijkt me nu wel zeker. Dan zal Weghorst ook nog eens gaan vertrekken, is Kruzen al weg. Ben heel benieuwd hoelang Heracles nog zo hoog blijft staan in de Eredivisie als al deze mannen weg zijn.
 

De Groene Scout

Well-known member
Heracles en Cardiff City zijn er uit voor wat betreft Wout Weghorst. Spits moet zelf nog even wat zaken regelen en dan is het rond.
M.b.t. Tannane zijn enkele clubs elkaar nog een beetje aan het overbieden zo lijkt het. Hij kan tekenen bij Malaga en Atalanta Bergamo.
Met de vertrekkende Kruzen naar Tel Aviv dus even 3 die Heracles gaan verlaten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die zouden toch al gaan zakken, maar dit kan een flinke daling worden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Haha het trekken aan Tannane gaat nog even verder, nu heeft Saint-?tienne ook een bod gedaan. Gaat Heracles waarschijnlijk wel enkele miljoenen opleveren.
 

Batigoal

Well-known member
En Saint-?tienne is het geworden. Vandaag rond gekomen; gunstig is hij er vrijdag in ieder geval niet meer bij.

Het zal mij benieuwen. Saint-?tienne groeit de laatste jaren richting de (sub)top van Frankrijk. Ik geloof niet dat Tannane veel minuten zal maken de komende jaren.
 

Maasveld

Well-known member
De dochter van Steve Mokone heeft een boekje open gedaan over pa. Hij bleek onder andere nogal losse handjes te hebben.
 

Maasveld

Well-known member
Ook dat ie zijn vrouw met zuur heeft ondergegooid waardoor ze blind werd? Zo ja, dan heb ik niets gezegd
 

Bonehead

Well-known member
Och, och, och. Was het voor het eerst dit seizoen om aan te gluren, verliezen ze ze.

Het verlies van onze Hendrie wordt langzaam duidelijk.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wout Weghorst dus verkocht aan AZ. Dat zat er natuurlijk wel aan te komen.
In Almelo raken ze nog niet in paniek en wordt er niet direct een nieuwe spits gepresenteerd.
Paul Gladon mag het waarmaken. Eind vorig seizoen al vaak trefzeker en ook in de voorbereiding scoort hij momenteel makkelijk.
 
G

Gast

Guest
Weghorst heeft voor 4 jaar getekend. En er komt wel een spits bij De Groene Scout.
 

De Groene Scout

Well-known member
Weghorst heeft voor 4 jaar getekend. En er komt wel een spits bij De Groene Scout.

Uiteraard voor de breedte 2 jonge jongens; geen gevestigde naam Jopie:
Heracles Almelo heeft Reuven Niemeijer en Tim van den Berg een contractaanbieding gedaan. Dat weet Tubantia vanmiddag te melden. Beide spelers waren op proef in Almelo.
Niemeijer komt van Quick'20 en Van den Berg speelde bij USV Elinkwijk. De jonge spelers mochten zich in het begin van de voorbereiding bewijzen aan de technische staf en hebben dat dus met overtuiging gedaan. Voorzitter Jan Smit laat aan de krant weten dat hij verwacht eruit te komen met beide spelers.
 
G

Gast

Guest
Ja maar er komt ook nog een spits bij, ben wel benieuwd wie dat gaat worden. Ik hoop dat ze voor Vermeij van De Graafschap gaan of Armenteros.
 
Bovenaan