Groundhopping; Tips en adviezen

Batigoal

Well-known member
Is Alemannia Aachen een beetje makkelijk qua tickets? Zowel het bestellen als of er altijd voldoende over zijn?

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik ga einde maart naar het zuiden voor wat wedstrijden, een potje in Noord-Wales (eerste keer Welshe competitie), dan Goodison Park voor Everton vrouwen v Liverpool vrouwen en daarna het nieuwe Everton stadion voor de oefeninterland Ivoorkust v Schotland. Ik heb er zin in! 😊

ALenstra

Well-known member
Het nieuwe seizoen in Engeland begint vrij laat. Premier League start in het weekend van 21-23 augustus en EFL begint 14-16 augustus. In het weekend ervoor van 7-9 augustus wordt dan de eerste ronde van de Carabao Cup gespeeld.

Abubakari

Well-known member
Ik ben ook weer uit de winterslaap. Ik begin bescheiden met een bezoek aan de Adelaarshorst, Go Ahead Eagles-NAC, twee dagen later begint een triple in Engeland met Manchester City-Real Madrid, Liverpool-Galatasaray en Aston Villa-Lille.
In april hoop ik naar Malaga-Las Palmas te gaan.

Iemand nog tips, do’s or dont’s?
Rjjen vergelijkbaar met die bij Napoli bijvoorbeeld of ander onheil?

Abubakari

Well-known member
Ik zou voor Eagles NAC in ieder geval zorgen dat je weinig van het voetbal meekrijgt.

Voor de rest een top trip, geniet ervan!
😀
Bedankt.

Het kost inderdaad een paar centen maar normaal gesproken is het onmogelijk om kaartjes voor City-Real of Liverpool te krijgen, moet je op zo’n ticketsite kaarten kopen en dat is nog duurder. Villa was misschien nog gewoon gelukt, dat weet ik niet.

• Leuk
Waarderingen: PES5

zwammy

Well-known member
Je hebt ook gewoon gelijk. Vriend van mij was naar de Manchester derby geweest een aantal jaar geleden. 600 euro per kaartje maar wel beste plekken en een geweldige ervaring die ze niet meer afnemen.

ALenstra

Well-known member
De enige keer dat ik een dergelijke reis boekte was bij Voetbal International. Bon uitknippen, invullen en opsturen. Na bevestiging reissom overmaken. Dat was in september 1993 naar Everton-Liverpool en Manchester United-Arsenal. Het gezelschap bestond vooral uit Feyenoord en NAC supporters. Wel gezellig.

Abubakari

Well-known member
De enige keer dat ik een dergelijke reis boekte was bij Voetbal International. Bon uitknippen, invullen en opsturen. Na bevestiging reissom overmaken. Dat was in september 1993 naar Everton-Liverpool en Manchester United-Arsenal. Het gezelschap bestond vooral uit Feyenoord en NAC supporters. Wel gezellig.
Hoe kom je normaal dan aan kaarten of skip je de grote clubs in Engeland?

Abubakari

Well-known member
een geweldige ervaring die ze niet meer afnemen.
Dat bedoel ik. Heb voor mijn verjaardag ook wat bonnen voor groundhoptickets gekregen, dus dat scheelt ook nog wat. Maar zoiets kost gewoon wat, volgende regel ik zelf wel weer, wil nog graag een keer naar Luton Town voor ze het stadion verbouwen, dat is heel wat makkelijker en goedkoper. Vorige keer QPR en Fulham was ook fantastisch dus het hoeft voor mij niet altijd persè topclub te zijn. Maar ik ben nog nooit op Anfield geweest en dat staat wel vrij hoog op mijn lijstje, kost gewoon een klap geld. Nu ook nog twee andere mooie wedstrijden erbij en dat geld boeit me verder ook niet echt.

ALenstra

Well-known member
Ik skip alles waarvoor ik op de normale wijze geen kaarten kan krijgen. Al moet ik toegeven dat ik voor een Charity Shield tussen Arsenal en Manchester City vals heb gespeeld.

Joost

Well-known member
😀
Bedankt.

Het kost inderdaad een paar centen maar normaal gesproken is het onmogelijk om kaartjes voor City-Real of Liverpool te krijgen, moet je op zo’n ticketsite kaarten kopen en dat is nog duurder. Villa was misschien nog gewoon gelukt, dat weet ik niet.

Ik ben vorig seizoen naar City v Southampton geweest. Heb daarvoor een ticket gekocht via het membership van een bekende. Liverpool v Norwich in 2010, of 2011 heb ik bezocht via een bekende die daar seizoenkaarten had. En Aston Villa v Newcastle vorig seizoen was in de general sale.

Je moet ook maar net de ingangen hebben om aan tickets te komen en als je geen gebruik wil maken van externe partners kom je dan uit bij de ‘mindere’ wedstrijden. Chelsea v Scunthorpe in de FA Cup en Arsenal v Wigan, return halve finale League Cup in het uitvak op Highbury staan ook nog op mijn lijstje van bezochte duels.

Anfield en Villa Park zijn echt fantastisch. Het CoMS is niet bijzonder maar het affiche wel fraai. Al had je die avond ook naar Luton v Exeter kunnen gaan.

In Liverpool kan ik je het Beatlesmuseum echt aanraden en verder zou ik vooral van de stad genieten. Idem voor Birmingham en Manchester.

Abubakari

Well-known member
Luton staat ook al een tijdje op de planning, maar ligt wat minder op de route deze keer.
Keertje combineren met een Londen trip is dan handiger.
Verder dank voor je tips.👍

Bovenaan