Beiden lukt meestal wel is mijn ervaring. Alleen staanplaatsen moet je vroeg bij zijn.Is Alemannia Aachen een beetje makkelijk qua tickets? Zowel het bestellen als of er altijd voldoende over zijn?
Die moet ik nog steeds, daar ga ik alleen heen met Alemannia.Het stadion van Monchengladbach is wel echt geweldig
Haha, lekker zuur.Wel een behoorlijk dure reis. Maar als je het er voor over hebt, waarom niet?
Ja.Heb je die trip geboekt via Groundhopticket?
1 dag.Hoe lang verblijf je in Liverpool?
😀Ik zou voor Eagles NAC in ieder geval zorgen dat je weinig van het voetbal meekrijgt.
Voor de rest een top trip, geniet ervan!
Hoe kom je normaal dan aan kaarten of skip je de grote clubs in Engeland?De enige keer dat ik een dergelijke reis boekte was bij Voetbal International. Bon uitknippen, invullen en opsturen. Na bevestiging reissom overmaken. Dat was in september 1993 naar Everton-Liverpool en Manchester United-Arsenal. Het gezelschap bestond vooral uit Feyenoord en NAC supporters. Wel gezellig.
Dat bedoel ik. Heb voor mijn verjaardag ook wat bonnen voor groundhoptickets gekregen, dus dat scheelt ook nog wat. Maar zoiets kost gewoon wat, volgende regel ik zelf wel weer, wil nog graag een keer naar Luton Town voor ze het stadion verbouwen, dat is heel wat makkelijker en goedkoper. Vorige keer QPR en Fulham was ook fantastisch dus het hoeft voor mij niet altijd persè topclub te zijn. Maar ik ben nog nooit op Anfield geweest en dat staat wel vrij hoog op mijn lijstje, kost gewoon een klap geld. Nu ook nog twee andere mooie wedstrijden erbij en dat geld boeit me verder ook niet echt.een geweldige ervaring die ze niet meer afnemen.
😀
Bedankt.
Het kost inderdaad een paar centen maar normaal gesproken is het onmogelijk om kaartjes voor City-Real of Liverpool te krijgen, moet je op zo’n ticketsite kaarten kopen en dat is nog duurder. Villa was misschien nog gewoon gelukt, dat weet ik niet.