Groundhopping; Tips en adviezen

Joost

Well-known member
Ik ben in Malaga geweest. Dat was twee jaar geleden toen ze nog lager speelden.
Best wel verrassend dat je nu al tickets hebt kunnen kopen, wij kochten ze een dag voor de wedstrijd aan het stadion. Het was toen wel ook al aardig duur. Wij zaten tweede ring achter het doel en alles was echt heerlijk relaxed daar.

Wordt het een voetbaltrip of vakantie?

Malaga v Las Palmas is op zaterdag. Op zondag is Granada v Leonesa, Granada is ook een heerlijke stad en dat Alhambra is echt heel erg het bezoeken waard.

Ik ga zelf met Pasen naar Zuid Italië. We wilden naar Bari & Lecce maar die zijn op exact hetzelfde tijdstip geplaatst. Dus het wordt Monopoli v Trapani, Frosinone v Padova en Lecce v Atalanta.

Abubakari

Well-known member
Ik ben in Malaga geweest. Dat was twee jaar geleden toen ze nog lager speelden.
Best wel verrassend dat je nu al tickets hebt kunnen kopen, wij kochten ze een dag voor de wedstrijd aan het stadion. Het was toen wel ook al aardig duur. Wij zaten tweede ring achter het doel en alles was echt heerlijk relaxed daar.
Vvk begon gister.
Wordt het een voetbaltrip of vakantie?
Korte vakantie. Donderdag-dinsdag.

Malaga v Las Palmas is op zaterdag. Op zondag is Granada v Leonesa, Granada is ook een heerlijke stad en dat Alhambra is echt heel erg het bezoeken waard.
Ga met mijn vrouw, als ik alleen ging was nog een wedstrijd wel een optie geweest. Nu maar effe kijken.
Ik ga zelf met Pasen naar Zuid Italië. We wilden naar Bari & Lecce maar die zijn op exact hetzelfde tijdstip geplaatst. Dus het wordt Monopoli v Trapani, Frosinone v Padova en Lecce v Atalanta.
Mooi programma.

Joost

Well-known member
Je kunt ook op zondag een keer naar Gibraltar gaan. Daar wordt ook gevoetbald en is toeristisch ook een mooi uitje. Niet zo mooi als al het Alhambra in Granada overigens.

Batigoal

Well-known member
Mooie stad hoor Malaga! Ik vond dat Moorse fort wel cool en de kathedraal. Ik had toen geen tijd om naar het Picasso-museum te gaan, maar had dat ook graag bezocht.

Het is een stukje rijden (verder zie ik nu dan ik in herinnering had!), maar Cordoba was ook wel leuk, al is het een stuk kleiner. Maar de Mezquita daar vond ik indrukwekkend.

Bovenaan