Eef de Kip
Well-known member
Is dat met leden van het vorige forum?
Is dat met leden van het vorige forum?
Erkaa (niet Erka) en fcdbba (oid) - de namen toen - zijn wel op het oude VI-forum actief geweest maar niet heel prominent; liep vooral via het daaruit voorgekomen forum Phoenix92 wat gericht was op Brits voetbal en waaruit een leuke groep al sinds 2003 goede persoonlijke contacten heeft en waaruit inmiddels 100-en tripjes door hebben plaats gevonden.
Van DVK waren o.a. Joost, Satyr, SanMark., BlauwVinger, TeeZee, Max maar ook oud-mod van SQ Utrecht-Hammers daar langer of minder lang actief. Dat forum is inmiddels opgedoekt en vervangen door een paar groepapps.
Vrijdag Bala Town v Newtown AFC maar gezien vanavond zal dat echt wel een toppertje worden en zaterdag Carlisle v Exeter wat nu al een pareltje voor het oog zal worden.
Mooi Shayman. Ik weet nog wel dat jullie Carlisle in a day deden. Not for faggots. Dat dat alweer 10 jaar geleden is...
Ik dacht trouwens dat verslag nog wel op de site van 1896 te kunnen vinden, maar die is in augustus 2005 in Carlisle geweest.
Mooi Shayman. Ik weet nog wel dat jullie Carlisle in a day deden. Not for faggots. Dat dat alweer 10 jaar geleden is...
Ik dacht trouwens dat verslag nog wel op de site van 1896 te kunnen vinden, maar die is in augustus 2005 in Carlisle geweest.
Zet hem hier maar op als ge wilt.
Haha, dit mooie verhaal doet me weer denken aan de mooiste groepsfoto ooit.
Ja, die was echt geweldig.Uiteraard want die staat onderaan dit verhaal (ja ik weet dat je de foto bij Wycombe bedoelt).
(toch?)