Groundhopping; Tips en adviezen

fr-keff

Active member
Tickets voor Borussia Dortmund zijn die beetje betaalbaar? 14 mei tegen Keulen zou een optie zijn.
 

fr-keff

Active member
Je moet je eerder afvragen of je ze kan krijgen. Kaarten zijn zeer schaars.

Was ik al bang voor. Tripje naar Dortmund staat pas sinds kort op de planner. Het station van buiten zou ook wel indrukwekkend zijn. Maar een kijkje binnen had natuurlijk helemaal mooi geweest.
 

ALenstra

Well-known member
Voor die wedstrijd tegen FC K?ln kunnen alleen clubleden nog kaarten kopen volgens de Borussia-websit.
 
G

Gast

Guest
Vorige week naar de open dag en testspiel van Schalke 04 geweest, erg druk maar ook gezellig.
Meer dan 100.000 man en vrouw die daar lopen, zeer goed georganiseerd.
Nu staat een bezoek aan Dortmund hoog op de verlanglijst.

Sowieso eerste weekend december naar Barcelona, met de wedstrijd tegen Real Madrid!
Ontzettend veel zin in!
 

Balderas

New member
Zo de kaarten zijn binnen, 17 september zit deze jongen op Goodison Park om Everton - Middlesbrough te aanschouwen.
 

Maasveld

Well-known member
Monchengladbach celtic 1 november. Onmogelijk Maasveld? Zoek er 20
Onmogelijk inderdaad. Janssen stuurde mij ook al een pb voor Barcelona. Bij Gladbach hebben seizoenskaarthouders het eerste recht, daarna de leden en dan vrije verkoop. Die vrije verkoop is niet eens geweest.
 
G

Gast

Guest
Ik ga misschien na Barcelona- Real nog naar de CL wedstrijd tegen BMG.
Die is op dinsdag, we proberen nog 2 dagen bij het weekend Barcelona aan te plakken.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ga misschien na Barcelona- Real nog naar de CL wedstrijd tegen BMG.
Die is op dinsdag, we proberen nog 2 dagen bij het weekend Barcelona aan te plakken.

Dan heb je wel een geweldige trip!

Ikzelf ga in oktober nagenoeg zeker naar een wedstrijd van Cagliari. :duim:
Weet niet waarom, maar sinds ik een paar Serie A-wedstrijden heb meegepikt in 2014 trekt me dat toch erg om weer te bezoeken.
 

JMD

Well-known member
Ikzelf ga in oktober nagenoeg zeker naar een wedstrijd van Cagliari. :duim:
Weet niet waarom, maar sinds ik een paar Serie A-wedstrijden heb meegepikt in 2014 trekt me dat toch erg om weer te bezoeken.
Mag ik vragen wat je zo trekt aan duels in Itali??

Ik heb nog veel op mijn lijstje staan, duels in Engeland, ooit nog naar Bernabeu en Camp Nou, maar Itali? lijkt me niks aan. Dus ben benieuwd waarom jij dat zo mooi vindt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ze hebben er prachtige fonteinen.

Duitsland en Engeland trekt mij ook meer.
 
Bovenaan