Groundhopping; Tips en adviezen

de waan

Well-known member
Wat was dat ook alweer met die vage spits die hier Ravioli wordt genoemd? Dat was toen ook ineens zo'n running gag op SQ.
 

Joost

Well-known member
Die groepsfoto in Merthyr was ook erg mooi.

Wat een gaaf weekend was dat, net als Workington.

Heb zelf ook maar weer eens het boek uit de kast getrokken.
 

erka

Well-known member
Hebben jullie van alle 92 stadions reisverslagen? Misschien is een boek een idee.
 

JMD

Well-known member
Hadden jullie bij die site ook een jaarboek (te zien in de koptekst) met alle verslagen?
Wow...
 

Shayman

New member
Hebben jullie van alle 92 stadions reisverslagen? Misschien is een boek een idee.

We hebben 3 jaarboeken maar niet per se richting de 92 maar meer een dwarsdoorsnee van alle verhalen. Ook daar zijn er wat strubbelingen geweest maar de meeste heren die ik via Phoenix ken zal ik altijd beschermen en verdedigen ondanks wat er is gebeurd.

Dat Phoenix was op het www en is op de WhatsApp een heel hechte groep van mannen met heel veel verschillende kanten maar wel met 1 hobby die we delen en dat maakt ons eigenlijk een soort van Hells Angels maar dan zonder geweld.
 

erka

Well-known member
We hebben 3 jaarboeken maar niet per se richting de 92 maar meer een dwarsdoorsnee van alle verhalen. Ook daar zijn er wat strubbelingen geweest maar de meeste heren die ik via Phoenix ken zal ik altijd beschermen en verdedigen ondanks wat er is gebeurd.

Dat Phoenix was op het www en is op de WhatsApp een heel hechte groep van mannen met heel veel verschillende kanten maar wel met 1 hobby die we delen en dat maakt ons eigenlijk een soort van Hells Angels maar dan zonder geweld.

Ik vind het in elk geval heel leuk om te lezen. Als je nog meer hebt.....
 

gevegt

Well-known member
Ik vind het in elk geval heel leuk om te lezen. Als je nog meer hebt.....
Om dit soort verhalen was ik toen voorstander om de database van SQ veilig te stellen. Niet alleen voor de Engelse, maar over veel meer landentrips waren pareltjes te lezen.
 

Shayman

New member
Dus wel met wapens, drugs en vrouwenhandel?

Zat BV ook bij dat groepje?
BV was de enige die zich daarmee bezig hield :p

Nee, dat was meer mijn hobby en niet een groepsding, ik heb met die rare Afrikaan een heel leuk weekend gehad overigens.

Trouwens net van TeeZee DE groepsfoto ontvangen...
 

Shayman

New member
2uejrpz.jpg
 
Bovenaan