Groundhopping; Tips en adviezen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat is een uitstekend plan. Is er nog plaats voor mij?

Moet wel nog even checken of mijn vriendin geen plannen heeft. Ik laat het morgen weten.
 

Nik

Member
Gezellig. Ik weet het ook nog niet 100% zeker, maar dan moeten we wellicht met 2 auto's.
We hebben het er morgen wel even over.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gezellig. Ik weet het ook nog niet 100% zeker, maar dan moeten we wellicht met 2 auto's.
We hebben het er morgen wel even over.

Prima! Misschien dat er daar ook nog wat enthousiasten tussen zitten, zodat we met twee auto's kunnen.

Wie gaan er tot nu toe?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
F*ck, ik moet nu al afhaken. Die datum kwam me al bekend voor. Net effe gecheckt en ja hoor. Ik ga op die dag al naar een rockopera. Baal ik van, want ik wil echt een keer naar een Engelse wedstrijd.
 

Marinos

Well-known member
Mannen met verstand, ik wil 20 september met een maat naar Dortmund - Leverkusen. Hoe kom ik aan kaarten voor die pot? En iemand met een tip voor een niet te duur hotelletje wat wel in de buurt van het uitgaansgebied ligt?
 

Marinos

Well-known member
Ja alleen ik begreep dat t via doe site van Dortmund binnen enkele minuten uitverkocht is als ze in de verkoop komen..
 

JMD

Well-known member
Ja alleen ik begreep dat t via doe site van Dortmund binnen enkele minuten uitverkocht is als ze in de verkoop komen..
Ik heb een jaar of 6 geleden via de site van BVB gewoon kaarten kunnen bestellen, en ik was er echt niet direct bij.

Hotels weet ik verder niet, ik ben er toen 1 dag gegaan.
Hou er wel rekening mee dat het wegrijden van bij het Signal Iduna Park heel lang duurt. Dus misschien is OV (metro om de hoek) een betere optie.
 

ALenstra

Well-known member
Kaarten bestellen via website van Dortmund is tegenwoordig inderdaad moeilijk, kaarten zijn zo uitverkocht.
 

Marinos

Well-known member
Kan je daar makkelijk aan komen dan?

Die maat van me is overigens wel een behoorlijk beetje Dortmund fan..
 
Bovenaan