Droppen we jou bij QPR.
Correctie. Dat gaat niet want die zijn aan elkaar gekoppeld en spelen geen enkel weekend samen thuis.
Droppen we je in Sevenoaks, neem je de trein naar South Bermondsey voor Millwall v Southend.
19 september.
Droppen we jou bij QPR.
Een oud Europacup 1 winnaar.Je laat er geen gras over groeien zie ik.
Waar speelt Brentford dan tegen?
Correctie. Dat gaat niet want die zijn aan elkaar gekoppeld en spelen geen enkel weekend samen thuis.
Droppen we je in Sevenoaks, neem je de trein naar South Bermondsey voor Millwall v Southend.
19 september.
In dat geval ga ik wel mee naar Griffin Park
Nottingham Forest?
Op de ticket staat een veel lager bedrag dan dat ik heb betaald, hoe kan dit?
Voetbalreizen.com maakt gebruik van offici?le inkoopkanalen. Vaak zijn wedstrijden uitverkocht of is het erg lastig om aan tickets voor een wedstrijd te komen. Door gebruik te maken ticketbureaus is het voor Voetbalreizen.com wel mogelijk aan deze tickets/pakketten te komen. Dit tegen marktconforme prijzen waarbij het economische proces van "vraag & aanbod" geldt. Uiteraard worden er ook kosten in rekening gebracht voor de geboden dienstverlening.
Tickets are personal to Ticket Holders, are not transferable and shall not be transferred or resold under any circumstances, save where expressly permitted by the Club in its absolute discretion. In particular, Ticket Holders are expressly prohibited from using Tickets as gifts or prizes in any competitions or other promotional activities of whatever nature, except where the Club (in its absolute discretion) gives its prior written permission.