Gokken op voetbalwedstrijden

SanMark.

Well-known member
Het zou wel mooi zijn als Fortuna 1 keer gaat scoren. Ik heb Jong Utrecht op winst, handicap en winst met both teams to score.
 

Joost

Well-known member
Ratih Rovers speelt vandaag met een speler op doel. Alledrie de keepers zijn geblesseerd.
 

SanMark.

Well-known member
Vandaag heerlijk aan het live betten geweest op Aberdeen corners.

Ik keek via Unibet en laatste 10 minuten van de eerste helft gekeken toen Aberdeen 7 corners had.

Quote voor 8.5 corners bij rust stond op 2.25 .

Die was net binnen met 9 corners.

Toen in de rust 13.5 corners voor 2.02 die was binnen 15 minuten gehaald in de tweede helft.

Daarna nogmaals 18.5 corners voor 2x en die was ook binnen.

Aberdeen kwam tot 21 corners.

Uitslag Hamilton - Aberdeen 1-0 en in corners 0-21 .
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik had gisteren een mooie, die uiteraard net fout ging:

Frejus op winst tegen Auxerre in de beker (3,70)
Newcastle op winst bij Brighton (2,95)
Shrewsbury - Charlton gelijk (3,05)

Inleg 3 euro, had me €99,- opgeleverd. Maar Shrewsbury maakte nog 4-3.
 

SanMark.

Well-known member
Ik zit de laatste tijd vooral op corners te betten.

Zowel voor de wedstrijd wedstrijden uitkiezen waar je of voor corners beide teams gaat of voor corners van een bepaald team gaat.

Daarnaast is het reuze interessant om wedstrijden die je live volgt in te haken als je ziet dat er een bepaalde kanteling komt in de wedstrijd.

Bv afgelopen weekend PEC komt voor tegen een beter AZ dat is zo'n moment om in te springen op corners AZ. Idem met bv gisteren Aberdeen .

Gevoelsmatig zeg ik dat ( in mijn geval) Unibet daar niet goed op inspringt.

Maar live betten vergt ook zeer veel zelfdiscipline want het is heel verleidelijk om continue ergens wat op te zetten. Ik zit nu in een mooie app groep waar we elkaar tips geven over aankomende wedstrijden schorsingen blessures enz. Daarnaast worden daar live tips doorgegeven als er iets opvallends aan het gebeuren is in een wedstrijd.

En het meest opvallende is dan veel mensen de info dan ook weer anders oppakken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Italie staat op 2,76 bij de diverse bookies! Verwachten ze dat Nederland nu ineens wel kan voetballen ofzo?
 
Bovenaan