Gokken op voetbalwedstrijden

SanMark.

Well-known member
Afgelopen week aardig wat verdient met live betten op tennis. Goede tips gekregen en daar aardig dik op ingezet.
 

zwammy

Well-known member
15.

Blijkbaar moet de eindstand 1-1 zijn. Ik had Reading 1e helft winnen 2e gelijk maar dan geld het als eindstand en niet als stand 2e helft. Een beetje krom wel.
 

SanMark.

Well-known member
15.

Blijkbaar moet de eindstand 1-1 zijn. Ik had Reading 1e helft winnen 2e gelijk maar dan geld het als eindstand en niet als stand 2e helft. Een beetje krom wel.

Ja voor een quote van 15 weet je ook wel dat het andere sowieso niet kan kloppen.
 

SanMark.

Well-known member
Nee maar alle half time/full time bets zijn zo hoog. Kijk maar eens na op Unibet.

Ja dat snap ik maar jij dacht toch dat jij hem goed had omdat je dacht als Reading wint of gelijkspeelt dat het goed was ? ( het kan ook zijn dat ik jou verkeerd begrijp)
 

zwammy

Well-known member
Nee, 1e helft winst reading, 2e helft gelijk.

Dat was het ook want 1-0 rust, 2-1 eindstand dus 1-1 2e helft.

Nu had het dus 1-1 moeten worden om te beuren terwijl ik dacht dat de stand van de 2e helft correct moest zijn.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Prutsers, hahaha.

Win/draw betekend dat de thuisclub de 1e helft wint en dat de wedstrijd uiteindelijk gelijk eindigt. Draw/Draw is trouwens heel lastig te voorspellen
 

SanMark.

Well-known member
Prutsers, hahaha.

Win/draw betekend dat de thuisclub de 1e helft wint en dat de wedstrijd uiteindelijk gelijk eindigt. Draw/Draw is trouwens heel lastig te voorspellen

Ik dacht dat Zwammy bedoelde 1/x dus dat het thuis team wint of gelijkspeelt. Vandaar mijn verwarring. Daarom zei ik dus ook dat je daar geen quote van 15x kon verwachten.
 
Bovenaan