Gokken op voetbalwedstrijden

SanMark.

Well-known member
Je moet ergens beginnen.

Vandaag in een livebet van 5 euro Fraille 7.5 met Ajax 4.5 corners gezet. En zo ga ik de komende week wat meerdere weddenschappen combineren met Ajax corners.
 

Abubakari

Well-known member
Begin van het seizoen 50 euro op de rekening gezet, ik hou er nooit iets aan over. Wat ik ook doe. Al blijft het altijd leuk en (soms) spannend.
 

zwammy

Well-known member
Wij betten nu zo'n 2 jaar. Hadden met zn 2en een accountje en gooiden we dan 20 euro op en als het op was vulde we die bij. Bij winst afronden tot een euro of 60 en door. Alleen maar 2 of 3 euro inzet en op de meest onnozele wedstrijden en dan volgen met livescore. Op gegeven moment best vaak binnen een dag of 4 het geld op en 2 maanden pauze gehad. Nu een maandje geleden met zn 3en verder gegaan en gewoon al 2 dikke winsten. 330 en 316. Echt bizar want je moet echt geluk hebben. Maar goed, we hebben een bult winst, afgeroomd naar 60 en weer opnieuw. Nu bijvoorbeeld een bizarre correct score Hee-Utr 1-3. Dus jullie begrijpen wel dat wanneer Gro-AZ 2-1 word er hier 3 mannen heel blij zijn.
 

SanMark.

Well-known member
Zwammy moedig je club eens aan. Ik heb nog een corner nodig van Nac.

Maar ik vrees dat het bij 9 corners blijft.
 

SanMark.

Well-known member
Mis door 1 corner NAC en 1 corner NEC even circa 400 euro.

Maken twee rijtjes stuk.

En Wright maakt ook een rijtje stuk door onder de 5.5 180 te gooien.

Geloof dat ik de afgelopen 2 a 3 dagen circa 2K misloop op continue 1 doelpunt of 1 corner.

Pfff
 

SanMark.

Well-known member
Murray staat 1.35 tegen Del Potro. Del Potro zat al haast tegen het opgeven aan in de vorige partij dus dit moet een appeltje eitje worden voor Murray.

1.35 is niet hoog maar om in een combi te gebruiken is het wel aardig.
 
Bovenaan