Abu, verrekte geldharker ��
Hoeveel staat die 1,01?
Of dat hele rijtje uit jouw bookie.
Nee joh, veel te veel wedstrijden. Komt nog bij dat Andorra-Hongarije uiteraard het instinkertje is. Mensen zijn al gauw geneigd Andorra te onderschatten. Vraag mij trouwens niet waarom.
Ligt er helemaal aan of Thomas ook een beschermde status heeft (en die ook verzilverd). Als de Sky-renners van kop af gaan laten ze het altijd volledig lopen.Nog een gevalletje gratis geld.
Sky wint het ploegenklassement.
1.8 op Unibet.
Valverde is weggevallen bij Movistar en ik zie daar buiten Quintana niet 2 andere renners continue top 20 rijden.
Sky heeft 6 goede klimmers bij zich die zich wel het snot voor de ogen moeten rijden voor Froome maar dan toch wel continue rond plek 10 tot 20 binnen moeten kunnen komen.
Ik denk ook Sky, maar sluit niet uit dat ploegen als Trek en AG2R ook kort kunnen eindigen. 'Probleem' van Sky is ook dat ze maar sporadisch iemand meesturen in een vlucht.Wie verwacht jij dan als winnaar ploegenklassement ?
Ik zie nu geen ander team maar in de buurt komen van Sky. ( of ze moeten veel uitvallers krijgen)
Ik denk ook Sky, maar sluit niet uit dat ploegen als Trek en AG2R ook kort kunnen eindigen. 'Probleem' van Sky is ook dat ze maar sporadisch iemand meesturen in een vlucht.