Gokken op voetbalwedstrijden

Abubakari

Well-known member
Ik las het gister, zo makkelijk als verwacht ging het niet las ik net, maar ik had gewoon alles (12,nogwat) ingezet op Murray (rijtjes doe ik niet meer, gaat altijd mis bij mij) en het schip met geld lag alweer voor anker bij ons thuis!
 

SanMark.

Well-known member
Eerste twee sets gingen moeizaam . Wat ook nog wel een beetje de verwachting was . Over bv 5 sets was hij kansloos geweest door zijn fysieke ongemakken.
 

Abubakari

Well-known member
Abu, verrekte geldharker ��

50 cent lenen? Ach wat, je mag ze wel houden, het gaat zo goed met gokken de laatste tijd.

En ik heb ook nog een gratis geld tip (ik ga daar alles wat ik heb op inzetten), Duitsland - San Marino. Geen hoge quotering, maar je kunt er 100% safe op inzetten.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Hoeveel staat die 1,01?

Klopt, maar je kunt er ook Itali?-Liechtenstein nog bij doen, al zou ik dat persoonlijk niet doen, want hoe meer wedstrijden je kiest hoe linker het wordt. Maar als je gek wil doen kun je dat dus doen, moet je mij niet aankijken als het mis gaat.
 

Abubakari

Well-known member
Nee joh, veel te veel wedstrijden. Komt nog bij dat Andorra-Hongarije uiteraard het instinkertje is. Mensen zijn al gauw geneigd Andorra te onderschatten. Vraag mij trouwens niet waarom.
 

SanMark.

Well-known member
Venus Williams doet mij gisteren in een rijtje van 6 de das om. Ik had haar +5.5 games gepakt.

Wint ze de eerste set ook nog en mag ze dus in de andere twee sets 7 games verliezen. Word het 6-2 en 6-1 .

Rijtje was goed geweest voor 380 euro.
 

SanMark.

Well-known member
Nog een gevalletje gratis geld.

Sky wint het ploegenklassement.

1.8 op Unibet.

Valverde is weggevallen bij Movistar en ik zie daar buiten Quintana niet 2 andere renners continue top 20 rijden.

Sky heeft 6 goede klimmers bij zich die zich wel het snot voor de ogen moeten rijden voor Froome maar dan toch wel continue rond plek 10 tot 20 binnen moeten kunnen komen.
 

Maasveld

Well-known member
Nog een gevalletje gratis geld.

Sky wint het ploegenklassement.

1.8 op Unibet.

Valverde is weggevallen bij Movistar en ik zie daar buiten Quintana niet 2 andere renners continue top 20 rijden.

Sky heeft 6 goede klimmers bij zich die zich wel het snot voor de ogen moeten rijden voor Froome maar dan toch wel continue rond plek 10 tot 20 binnen moeten kunnen komen.
Ligt er helemaal aan of Thomas ook een beschermde status heeft (en die ook verzilverd). Als de Sky-renners van kop af gaan laten ze het altijd volledig lopen.
 

SanMark.

Well-known member
Wie verwacht jij dan als winnaar ploegenklassement ?

Ik zie nu geen ander team maar in de buurt komen van Sky. ( of ze moeten veel uitvallers krijgen)
 

SanMark.

Well-known member
Vandaag een uitstekende dag.

Ik had een paar dagen terug wat outsiders voor een paar euro gepakt en any other rider voor een paar tientjes als winnaar en als top 3.

Had daar al niets meer van verwacht maar Thomas stond niet bij de lijst van kanshebbers en viel er dus onder.

Leverde mij toch even 400 euro op.

Nu voor 10 euro Latour als bergklassement winnaar en top 3 gespeeld 101x om 26x
 

Maasveld

Well-known member
Wie verwacht jij dan als winnaar ploegenklassement ?

Ik zie nu geen ander team maar in de buurt komen van Sky. ( of ze moeten veel uitvallers krijgen)
Ik denk ook Sky, maar sluit niet uit dat ploegen als Trek en AG2R ook kort kunnen eindigen. 'Probleem' van Sky is ook dat ze maar sporadisch iemand meesturen in een vlucht.
 

SanMark.

Well-known member
Ik denk ook Sky, maar sluit niet uit dat ploegen als Trek en AG2R ook kort kunnen eindigen. 'Probleem' van Sky is ook dat ze maar sporadisch iemand meesturen in een vlucht.

Klopt daarom had ik eerst mijn geld ook gezet op Movistar.

2 top 10 zekerheidjes. Froome geel dus Movistar gaat renners meesturen in de etappes.

Helaas Valverde eruit en daardoor twee rijtjes stuk van samen circa 400 .
 
Bovenaan