Mario
Well-known member
https://www.ad.nl/koken-en-eten/de-rijst-van-racistische-uncle-ben-s-krijgt-nieuwe-naam~a9419f09/
Ik had Uncle Tom een betere naam gevonden ...
Ik had Uncle Tom een betere naam gevonden ...
En waarom is dat beeld dan omver getrokken? Even voor het totaalbeeld, neem aan dat zwammy dat dan ook even voor ons achterhaald heeft, want nu snappen wij het ook niet.Blm/ antifa trekt maar weer eens een standbeeld omver........
Abraham Lincoln, de president die de slavernij afgeschaft heeft.
Zo staat het er in de berichten die ik heb gelezen. Dat van Lincoln begrijp ik ook niet zo goed. Ook het standbeeld van Theodore Roosevelt ging trouwens neer.
Ben je tegenwoordig ook al een wappie?Google het zou ik zeggen, ik was er niet bij.
Na al die jaren geduld met jou, kan dat weekje er ook nog wel bij.Nee, zag gewoon de beelden op Twitter. Maar voordat ik die beelden hierop gezet heb zijn we een week verder.
Doe niet zo raar. Wij zijn de beste vrienden die je hebt.Ja, maar ik ga daar geen week voor lopen klooien, zo leuk vind ik jullie niet en zeker de blm antifa knullen niet interessant genoeg om me daar aan te ergeren. En ik moet vrijdag met m'n feestmuts klaar zitten voor de topper.
Ja dat zeker.