JMD
Well-known member
Dat zou het beste moeten zijn idd, maar denk niet dat hij dat durft.Ik denk dat Rutte zegt dat ze wellicht niet moeten polariseren.
Dat zou het beste moeten zijn idd, maar denk niet dat hij dat durft.Ik denk dat Rutte zegt dat ze wellicht niet moeten polariseren.
KOZP en BLM gaan morgen op bezoek bij Rutte. Ongetwijfeld om hem te vertellen dat hij boete moet doen en direct de macht moet overdragen aan hen ofzo...
Een organisatie heeft toch een woordvoerder/voorzitter? Neem aan dat die (samen met het bestuur ofzo) langs mag komen.Wie zijn eigenlijk BLM?
Nee maar als er geld te verdelen valt houden ze wel hun hand op.Wie zijn eigenlijk BLM?
En kunnen we die mensen dan verantwoordelijk houden voor alle ellende die er uit naam van die beweging veroorzaakt wordt?
Het is een beweging.Een organisatie heeft toch een woordvoerder/voorzitter? Neem aan dat die (samen met het bestuur ofzo) langs mag komen.
Die hebben toch ook een bestuur neem ik aan? Iemand die de lijnen uitzet??Het is een beweging.
Het is een beweging.
Akwasi schijnt zich plotseling niets meer te herinneren over zijn eerdere tweets dat Zwarte Piet vermoord moet worden...
Jep, en hij doet ook geen goede zaken bv mbt Zwarte Piet. In die zin dat ik denk dat als hij er niet was geweest al veel meer mensen overstag waren mbt verandering ZP. Maar door zijn continue agressieve benadering gaan mensen juist steeds meer in 'verzet'.Ondanks wat ik van BLM en Zwarte Piet vind is die Akwasi maar een clown. Die krijgt veel te veel aandacht en moet zich schamen voor een paar van zijn tweets. Als hij een vent is biedt hij zijn excuses aan.
Akwasi schijnt zich plotseling niets meer te herinneren over zijn eerdere tweets dat Zwarte Piet vermoord moet worden...