Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

zwammy

Well-known member
Blm/ antifa trekt maar weer eens een standbeeld omver........

Abraham Lincoln, de president die de slavernij afgeschaft heeft.
 

Abubakari

Well-known member
Blm/ antifa trekt maar weer eens een standbeeld omver........

Abraham Lincoln, de president die de slavernij afgeschaft heeft.
En waarom is dat beeld dan omver getrokken? Even voor het totaalbeeld, neem aan dat zwammy dat dan ook even voor ons achterhaald heeft, want nu snappen wij het ook niet.
 

ALenstra

Well-known member
Als ik het goed heb was het een protest tegen Christopher Columbus die door de blm-club verantwoordelijk gehouden wordt voor wat zij noemen genocide tegen minderheden. Het was vandaag ook toevallig Christopher Columbus day in Amerika.
 

ALenstra

Well-known member
Zo staat het er in de berichten die ik heb gelezen. Dat van Lincoln begrijp ik ook niet zo goed. Ook het standbeeld van Theodore Roosevelt ging trouwens neer.
 

U.G.

Well-known member
Zo staat het er in de berichten die ik heb gelezen. Dat van Lincoln begrijp ik ook niet zo goed. Ook het standbeeld van Theodore Roosevelt ging trouwens neer.

Indianen of native-Americans of tegenwoordig heten ze weer anders. Iig die groep dus plus 'medestrijders' beweren dat zowel Columbus als Lincoln betrokken zijn geweest bij genocide dan wel moordpartijen tegen hen. En Roosevelt heeft zich schuldig gemaakt aan some good old racistische uitspraken in de jaren 20 of zo. Dus dat.
 

zwammy

Well-known member
Nee, zag gewoon de beelden op Twitter. Maar voordat ik die beelden hierop gezet heb zijn we een week verder.
 

zwammy

Well-known member
Ja, maar ik ga daar geen week voor lopen klooien, zo leuk vind ik jullie niet en zeker de blm antifa knullen niet interessant genoeg om me daar aan te ergeren. En ik moet vrijdag met m'n feestmuts klaar zitten voor de topper.
 

gevegt

Well-known member
Ja, maar ik ga daar geen week voor lopen klooien, zo leuk vind ik jullie niet en zeker de blm antifa knullen niet interessant genoeg om me daar aan te ergeren. En ik moet vrijdag met m'n feestmuts klaar zitten voor de topper.
Doe niet zo raar. Wij zijn de beste vrienden die je hebt.
 
Bovenaan