Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

delmaestro

Well-known member
De excuses zelf waren al bizar, maar nu komt dus de Surinaamse aap uit de mouw...

Iemand verwoordde het laatst al schitterend:

"Ik wil best excuses maken voor het slavernijverleden, maar dan ontvang ik ook graag de credits voor het maken van de Nachtwacht"
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik wil best voor iemand de overtocht naar Afrika betalen om daar weer te gaan wonen. Ondanks mijn voorvaderen verre bleven van de welvaart welke zou zijn vergaard met slavernij.

Overigens wel mijn waardering voor het omschrijven van herstelbetalingen als ‘de inhoud van de excuses’.
 

Batigoal

Well-known member
Prima standpunt van de gemeente Amsterdam dat ze niet willen overgaan tot het betalen van herstelbetalingen. Jammer dat de Telegraaf dat belangrijke punt niet als kop en insteek van het artikel gebruikt. Maar ja, Telegraaf he.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK

Maasveld

Well-known member
De Ballerman-knaller van dit jaar is Layla. Enkele mensen die zichzelf veel te serieus nemen, waarschijnlijk Duitse versies van Groen Linksers en D66'ers, zijn van mening dat het nummer niet gedraaid mag worden omdat het seksistisch zou zijn. Zo ook de organisatie van de kermis in Düsseldorf. Gevolg: Na elk nummer werd, de dames voorop, Layla gescandeerd en uiteindelijk is het een keer of 8 gedraaid. De Duitse Woke-gemeenschap heeft Layla vakkundig en eigenhandig tot grootste Ballerman-hit aller tijden gebombardeerd. Vakwerk.
 

JMD

Well-known member
Ik moest even googelen wie dat is, die Den Besten, maar zag dat hij in een uitzending van een talkshow (Op1?) samen met Mona Keijzer was en dat zij aangaf dat in Volendam de Pieten nog 'gewoon' zwart waren en dat hij daar heel boos om werd... En nu wordt hij zelf aangepakt...
Lijkt me lastig voor dat type mensen dat zo druk bezig is de woorden van de ander continu te wegen, dat ze vergeten dat je ook uiteindelijk zelf daaraan ten prooi kan vallen... De revolutie eet haar eigen kinderen op...
 

JMD

Well-known member

Nog zo'n voorbeeld van dat de revolutie haar eigen kinderen opeet. Wat een stelletje kommaneukers is dat bij elkaar. In plaats van samen te werken en een vuist te maken voor zaken waarin de hele LGBTenz community nog wat te winnen heeft (en in sommige landen is dat best veel) ga je elkaar de tent uitvechten...
 

Ska P 187

Well-known member
Het is zo'n gevalletje van moet je er zelf wel aandacht aan besteden. Aan de andere kant jeukt het zo verschrikkelijk.
 

Pascallovic

Well-known member
Ze heeft wel een punt. Voor je het weet gaan de in de tweet genoemde dames ook met een knokploeg een Jumbo overhoop halen, waarna ze onder de bus gegooid worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Eef de Kip

Well-known member
hahaha, las het net. We worden gekker en gekker hier.
Nu ook klagende ouders omdat kinderen bijkans getraumatiseerd zijn omdat de pakjesboot van Sinterklaas was gezonken.
 

JMD

Well-known member
hahaha, las het net. We worden gekker en gekker hier.
Ja, is ook idioot inderdaad. Maar ik vind het eigenlijk ook wel idioot dat je alleen rond de feestdagen ineens wel gratis parkeren aanbiedt en de rest van het jaar op dezelfde dag niet.
 
Bovenaan