Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

Max

Administrator
Forumleiding
Op zich toch een positieve beweging? Eerst betrof het slechts de mooie baantjes waarbij je niet vies kon worden, nu ook de banen waarbij je je leven in de waagschaal legt. Binnenkort gaan we eindelijk wat doen aan de wanverhouding man/vrouw bij de vuilverwerking.
 

zwammy

Well-known member
Haha ja die allochtonenquotum werkte ook heel goed bij de politie en nationale veiligheid 😂😂
 

Maasveld

Well-known member
juni88 verkoopt tenminste gewoon nog Russisch bier. Daarbij kun je aangeven of je 0,50 of 1 euro wil doneren voor Oekraïne, hij verdubbelt die donatie dan. Zo kan het dus ook gewoon.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
juni88 verkoopt tenminste gewoon nog Russisch bier. Daarbij kun je aangeven of je 0,50 of 1 euro wil doneren voor Oekraïne, hij verdubbelt die donatie dan. Zo kan het dus ook gewoon.
Dat doet 'ie goed! Mooie kerel is dat. Jammer dat hij hier nooit meer komt. Ik moet hem weer eens appen. Dank voor de reminder!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe gaat het met z'n zaakje?

Heeft altijd mooie acties en een goede collectie. Ik in mijn vakantie eventjes op de terugweg in Roermond gestopt, maar toen was hij net die week dicht. Je kunt ook online bestellen, maar ik bezoek liever de bierwinkels. Ik volg wel zo nu en dan tips op over bier die hij geeft.
 

zwammy

Well-known member
Oh zit ie in Roermond, daar kom ik voortaan langs als ik bij 1 project werk. Dan kan ik daar wel een keer binnenwippen idd 👍👍
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

zwammy

Well-known member

delmaestro

Well-known member
Uitstekend nieuws! Dit relletje krijgt tig keer meer media aandacht dan dat hele zoveelste kut protest zelf, en met de cancel hype anno nu worden die anti-werkers straks ook nog als boeman gezien en zijn ze voor niks op een plein gaan staan schreeuwen. (y)
 

Kielse Rat

Well-known member
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan