Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

zwammy

Well-known member
Er was er zelfs 1 die zei dat blanke gehandicapten ook maar gewoon de mond moesten houden door alle voordelen. Pas geleden stond ze in de krant dat ze niemand kon vinden om haar dieren te verzorgen. Ik heb lang niet meer zo hard gelachen als toen in dat las.
 

U.G.

Well-known member
Als je het legaliseert, gaat de prijs omlaag, zelfs als je er accijns op gaat heffen, want die zooi kost werkelijk niets en de kwaliteit omhoog, want het kwaad qua gezondheid zit m ook voor een groot deel in de zooi die er doorheen zit.
Dat zijn al heel wat minder problemen.
Daarbij gewoon goed voorlichten en weten dat mensen die willen gebruiken toch wel zullen gebruiken.
Geld dat je uit accijnzen heft gebruiken voor voorlichting en behandeling van geestesziekte mensen (weet geen beter woord)
En misschien kan je er nog wel een paar wegen van aanleggen ook of in geval van Nedeland de gehele energie transitie bekostigen... (haha voor de zekerheid)

Als de prijs omlaag gaat snuiven de meesten gewoon door tot od of tot het spul echt helemaal op is, zo werkt een verslaving namelijk. Heroine en z'n opgefokte neef coke zijn gewoon de meest verslavende troep wat er is ( het is zonder versnijdingsmiddelen ook gewoon pure troep ), en voor alle potentiele verslaafden die dat van zichzelf nog niet eens weten wil je echt geen drempels wegnemen.
 

Ska P 187

Well-known member
Als de prijs omlaag gaat snuiven de meesten gewoon door tot od of tot het spul echt helemaal op is, zo werkt een verslaving namelijk. Heroine en z'n opgefokte neef coke zijn gewoon de meest verslavende troep wat er is ( het is zonder versnijdingsmiddelen ook gewoon pure troep ), en voor alle potentiele verslaafden die dat van zichzelf nog niet eens weten wil je echt geen drempels wegnemen.
Denk dat de shit die er doorheen zit slechter is dan het daadwerkelijke product, maar onderbouwen wordt 'm niet helaas.
Als de kwaliteit omhoog gaat en de prijs omlaag en die shit kost echt geen drol, dat is dubbelop ik weet het, dan hoeven mensen die willen gebruiken, die dat toch wel doen, legaal of illegaal, in ieder geval geen rare dingen te doen om die verslaving te bekostigen. Ze zullen niet meer hoeven te kiezen tussen dope of brood/ onderdak. Geld dat op accijnzen verdiend kan worden kan ingezet worden op behandeling van deze mensen, want het is een geestesziekte. Beetje stilo Portugal. Ik denk dat daardoor het totale effect alleen maar positief zou zijn ten opzichte van de huidige situatie.
Ook en misschien wel belangrijker haal je de criminele organisaties, die vanwege het enorme geld dat er verdiend wordt en het daaruit voortvloeiende sociaal ontwrichtende en corrupterende invloed het brood uit de bek.
 

U.G.

Well-known member
Volgens mij is dit topic bedoeld om je druk te maken over wokenegers en hun matties op Twitter, maar wil toch even zeggen dat dit echt niet gaat werken zoals je denkt.

Sukkels die nu aan de speed zitten levelen hun game dan op naar coke. Wat nog verslavender is. Versnijdingsmiddelen zijn misschien nog schadelijker voor je neustussenschot, maar bij coke draait het sws toch meer om geestlijke verslaving. Fysiek is het minder schadelijk dan drank !

in ieder geval voorspel ik dat als jouw plan wordt uitgevoerd er binnen een paar maanden wekelijks tig detox en verslavingsklinieken uit de grond moet worden gestampt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als Willem van Oranje in 1584 word vermoord en Nederland begon na 1600 met de slavenhandel lijkt het me niet te kloppen dat dit er zo staat.

Het klopt wel, maar men had er wel bij kunnen vermelden dan Willem van Oranje niet meer was.
 

Ska P 187

Well-known member
Klopt het niet dan?
Spanje heeft volgens mij nooit aan de handel in slaven gedaan. (wel gekocht). Daar waren de Portugezen beter in. De lokale bevolking werd (snel) als onderdanen van de kroon gezien en hadden daarmee dezelfde rechten als 'Spanjaarden'.
Tenminste dat is wat ze mij hier willen doen geloven.
 

SanMark.

Well-known member
Je hebt zo n twitter account, Jamel heeft die hier ergens geplaatst , how about me o.i.d

Dat is hier ook aan de hand zelfs als het niet over slaven hoeft te gaan druk je je woke agenda er tussen.
 

De Wolf

Well-known member
Abe Lenstra scoorde 4x in een wedstrijd die zijn team met 6-5 won. 30 jaar later schoot Rensenbrink tegen de paal.

Snap je de context?
Blijkbaar is begrijpend lezen moeilijk. Het klopt gewoon wat er staat. Hoogstens dat je kan zeggen dat het ongelukkig is geschreven.
 

zwammy

Well-known member
Haha ja het klopt inderdaad wat er staat.

Er staat dat iemand zwaar tegen slavernij was en daar niet aan mee wilde doen. Toen is Nederland 30 jaar later met de slavernij begonnen. Het klopt als een bus.
 

U.G.

Well-known member
Spanje heeft volgens mij nooit aan de handel in slaven gedaan. (wel gekocht). Daar waren de Portugezen beter in.
Ja tuurlijk snitch 😘 Als drugsgebruikers zouden stoppen met gebruiken dan waren er ook geen dealers meer.

En Spanjaarden hebben wel degelijk ook gedeald.

Tenminste dat is wat ze mij hier willen doen geloven.

Ja die is helemaal mooi. Die filantropische Espanhois 👍
 
Bovenaan