Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

zwammy

Well-known member
Disney heeft Anastasia al van de Amerikaanse Disney gehaald en de Italiaanse universiteit heeft het werk van een Russische schrijver verboden terwijl die schrijver zelf nog in een Siberisch strafkamp heeft gezeten vanwege commentaar op het regime. Ja jongens, woke is echt een hele goede stroming.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Disney heeft Anastasia al van de Amerikaanse Disney gehaald en de Italiaanse universiteit heeft het werk van een Russische schrijver verboden terwijl die schrijver zelf nog in een Siberisch strafkamp heeft gezeten vanwege commentaar op het regime. Ja jongens, woke is echt een hele goede stroming.
Er zit ook nog eens een hoge mate van hypocrisie in hun wegen. Want ze zijn zogenaamd ambassadeurs van inclusie, maar zodra er iemand volgens hun maatstaven uit de pas loopt, moet die persoon gelijk finaal gecancelled worden.
 

Batigoal

Well-known member
Gelukkig staat Mulan, dat opgenomen is om de hoek bij de Oeigoeren-kampen, wel nog gewoon op Disney+.
 

Batigoal

Well-known member
Lees nu dat Anastasia eraf trouwens geen ene reet met deze oorlog te maken lees ik nu, maar goed het is natuurlijk lekkerder om wOkE!!1! te roepen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lees nu dat Anastasia eraf trouwens geen ene reet met deze oorlog te maken lees ik nu, maar goed het is natuurlijk lekkerder om wOkE!!1! te roepen.
Die film boeide me ook niet zo. Dat van die Russische schrijver sloeg ik vooral op aan.
 

zwammy

Well-known member
Lees nu dat Anastasia eraf trouwens geen ene reet met deze oorlog te maken lees ik nu, maar goed het is natuurlijk lekkerder om wOkE!!1! te roepen.

Wow, 1 ding klopt niet. Voor straf zal ik een geel blauw vlaggetje op m'n profiel zetten.

Russen mogen niet meedoen met de 4 daagse

Russen mogen niet meedoen met spelletjes voor gehandicapten.

Anastasia is Woke!! 11!
 

JMD

Well-known member
Er zit ook nog eens een hoge mate van hypocrisie in hun wegen. Want ze zijn zogenaamd ambassadeurs van inclusie, maar zodra er iemand volgens hun maatstaven uit de pas loopt, moet die persoon gelijk finaal gecancelled worden.
Dat zie je nu ook in Almere. Daar heeft de lokale BIJ1-voorzitter gezegd dat hij best na de verkiezingen wil praten met de PVV 'omdat ze ook over veel zaken hetzelfde denken' en 'je altijd nog kan kijken of het spaak loopt'. Hulde voor dat standpunt (want uiteindelijk zal iedere coalitie met de PVV klappen op hun islamstandpunt, maar je kan het altijd proberen), maar inmiddels ligt die BIJ1-voorzitter nu dus onder vuur van BIJ1-leden die ineens minder inclusief blijken als het om PVV-ers gaat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hier, weer zoiets.

FM8Ob9FWYAIJlJ4


Wie kan mij uitleggen wat er in vredesnaam mis is met het gegeven dat mannen met een bovengemiddeld hoog testosteron-gehalte in z'n algemeenheid meer aantrekkingskracht voelen bij bijvoorbeeld een beroep als militair? En dat mannen die op mannen voelen vaker kiezen voor bijvoorbeeld een beroep als kapper? Of dat vrouwen in z'n algemeenheid meer interesse hebben in bijvoorbeeld de modesector? Leven en laten leven lijkt me een veel belangrijker uitgangspunt. En als er uitzonderingen zijn, prima. Doe vooral je ding en volg je hart. En als er misstanden zijn, aankaarten die hap. Maar dat geforceerde gedoe met allerlei normen dat komt me zo langzamerhand echt m'n neus uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan