Er zit ook nog eens een hoge mate van hypocrisie in hun wegen. Want ze zijn zogenaamd ambassadeurs van inclusie, maar zodra er iemand volgens hun maatstaven uit de pas loopt, moet die persoon gelijk finaal gecancelled worden.Disney heeft Anastasia al van de Amerikaanse Disney gehaald en de Italiaanse universiteit heeft het werk van een Russische schrijver verboden terwijl die schrijver zelf nog in een Siberisch strafkamp heeft gezeten vanwege commentaar op het regime. Ja jongens, woke is echt een hele goede stroming.
Die film boeide me ook niet zo. Dat van die Russische schrijver sloeg ik vooral op aan.Lees nu dat Anastasia eraf trouwens geen ene reet met deze oorlog te maken lees ik nu, maar goed het is natuurlijk lekkerder om wOkE!!1! te roepen.
Lees nu dat Anastasia eraf trouwens geen ene reet met deze oorlog te maken lees ik nu, maar goed het is natuurlijk lekkerder om wOkE!!1! te roepen.
Vervang het woord 'Rus' met 'Moslim' of 'Donkere man' en moet je kijken hoe diezelfde figuren dán reageren. Echt, dit gaat helemaal nergens meer over.
Het voelt niet goed 😕😕
Maar gelukkig weer 20 deugpunten. Echt hypocriete bedoeling.
Of zoals op dit forum voor 'PSV' of 'gevegt'.Vervang het woord 'Rus' met 'Moslim' of 'Donkere man' en moet je kijken hoe diezelfde figuren dán reageren. Echt, dit gaat helemaal nergens meer over.
Dat zie je nu ook in Almere. Daar heeft de lokale BIJ1-voorzitter gezegd dat hij best na de verkiezingen wil praten met de PVV 'omdat ze ook over veel zaken hetzelfde denken' en 'je altijd nog kan kijken of het spaak loopt'. Hulde voor dat standpunt (want uiteindelijk zal iedere coalitie met de PVV klappen op hun islamstandpunt, maar je kan het altijd proberen), maar inmiddels ligt die BIJ1-voorzitter nu dus onder vuur van BIJ1-leden die ineens minder inclusief blijken als het om PVV-ers gaat.Er zit ook nog eens een hoge mate van hypocrisie in hun wegen. Want ze zijn zogenaamd ambassadeurs van inclusie, maar zodra er iemand volgens hun maatstaven uit de pas loopt, moet die persoon gelijk finaal gecancelled worden.