Bonehead
Well-known member
Voor mijn gevoel ben ik vrij genuanceerd geweest in dit topic vandaag. (Behalve mijn uitschieter van oorlogsmisdadiger). En ik kan er ook niks aan doen dat er meer dan honderd jaar geleden een standbeeld is neergezet. Toen kon ik er weinig over zeggen.
Nee 100 jaar geleden niet. 10 jaar geleden wel. Ik kan er werkelijk met mijn kop niet bij waarom nu ineens een standbeeld van Coen een probleem is. Sowieso niet kan ik mij voorstellen dat welk standbeeld dan ook waar ter wereld mij zou kunnen raken. En ik heb in dit topic van jou al eens begrip gezien over de plunderingen in de VS als colleteral damage.
Een groep die in alles het gelijk aan haar zijde heeft en geen democratisch apparaat of rechter die eraan te pas hoeft te komen. Alsof één partij volledig aan de goede kant van de geschiedenis heeft gestaan.
(Johan Derksen modus aan) Hadden ze spiegeltjes die we toen geruild hebben tegen hun kruiden en specerijen maar gehouden, dan hadden ze nu er nog steeds af en toe in kunnen kijken en beseffen dat niet alles wat hun tegen zit met racisme te maken heeft (/Johan Derksen modus uit).