Wat een heldin.
Deze blanke vrouw buigt voor niemand. Hopelijk duikt ze wel, want anders wel een handicap voor een keeper.
Wat een heldin.
Wat is er fake?
fake news NOS en AD
De NOS zond maar een deel van de video uit. Het lijkt idd hier of de actievoerders bedreigd worden, maar die actievoerders waren al over een hek rond dit huis geklommen en zeiden het huis in de brand te gaan steken... De reactie daarop was degene die je in dit filmpje ziet...Wat is er fake?
👍De NOS zond maar een deel van de video uit. Het lijkt idd hier of de actievoerders bedreigd worden, maar die actievoerders waren al over een hek rond dit huis geklommen en zeiden het huis in de brand te gaan steken... De reactie daarop was degene die je in dit filmpje ziet...
Overigens ben ik bang dat we langzamerhand het punt gaan naderen in Amerika dat zo'n gek met geweer (want dat zijn ze natuurlijk wel) gewoon actievoerders gaat wegjagen door op ze te schieten...
Dat punt gaat vanzelf komen. Dat is natuurlijk wel aan alle kanten fout. De uitersten zoeken de grenzen op of gaan er ver overheen en alles wat er tussen zou moeten zitten gaat er teveel in mee.
Dit inderdaad. De "normale" kampen die wél met elkaar willen discussiëren komen amper aan bod, overschreeuwd door anarchisten en relschoppers.
Ja die zit de komende 50 jaar weer gebeiteld.👍
Dit hele BLM-gebeuren is wel gouden reclame voor de wapenlobby.
Gek met een geweer ? Het blijkt dat je dat nodig hebt op dit moment. Als je in een witte auto rijd is de kans al aanwezig dat je in elkaar geslagen word en je auto word gesloopt.De NOS zond maar een deel van de video uit. Het lijkt idd hier of de actievoerders bedreigd worden, maar die actievoerders waren al over een hek rond dit huis geklommen en zeiden het huis in de brand te gaan steken... De reactie daarop was degene die je in dit filmpje ziet...
Overigens ben ik bang dat we langzamerhand het punt gaan naderen in Amerika dat zo'n gek met geweer (want dat zijn ze natuurlijk wel) gewoon actievoerders gaat wegjagen door op ze te schieten...
Welk normaal kamp ? Als je een nuance wilt aanbrengen word je al afgeschilderd als racist.Dit inderdaad. De "normale" kampen die wél met elkaar willen discussiëren komen amper aan bod, overschreeuwd door anarchisten en relschoppers.
Welk normaal kamp ? Als je een nuance wilt aanbrengen word je al afgeschilderd als racist.
En dat beruchte citaat werd vrijwel continu alleen maar als citaat getoond. Dat Derksen 1 zin verder die man die verkleed was als Zwarte Piet helemaal afmaakte paste niet in het frame denk ik...Wel fout dat er zo weinig wordt geageerd tegen knip- en plakwerk. Ik begreep dat het filmpje van VI ook met lachen erbij was gemonteerd.
Dat laatste mee eens... Maar toch vind ik het gek dat je in Amerika gewoon zo'n geweer kan kopen...Gek met een geweer ? Het blijkt dat je dat nodig hebt op dit moment.
Juist niet. Democratische steden hebben meer linkse stemmers, dus de kans ook dat er meer extremen in die steden zijn en die doen dit soort idiote dingen.Opvallend dat de meeste incidenten in de democratische steden en staten spelen.
Gijs Groenteman boos op Ekiz en Gijp vanwege NSB-vergelijkingen
Gijs Groenteman boos op Ekiz en Gijp vanwege NSB-vergelijkingen
Opinie- en programmamaker Gijs Groenteman is boos over de manier waarop diverse spelers in de Veronica Inside-rel de afgelopen week de term ‘NSB-gedrag’ hebben gebruikt. Rene van der Gijp verweet Wilfred Genee ‘NSB-gedrag’ omdat de presentator Gijp en Johan Derksen tijdens de racisme-uitzending...www.ad.nl
Eens bellen met de NPO en waar verdient Gijp nu nog geld mee?
De massahysterie van SM.Iedereen word tegenwoordig voor racist uitgemaakt.
De massahysterie van SM.