Go Ahead Eagles

Max

Administrator
Forumleiding
Geen idee. Die vorige coach Dennis Demming of zoiets was ook al zo'n lokale held.
 

De Groene Scout

Well-known member
Kowet zag dus ook in dat het niet zou lukken met de 2 jokers voor de groep en dus mag Robert Maaskant de laatste duels zorgen voor de ommekeer.
 

bqandy

Well-known member
De eerste reaktie op Twitter:

Go Ahead Supporters‏ @GoAheadSupp 1 u1 uur geleden

Wat een debiele actie! #kowet #Maaskant

Go Ahead Supporters‏ @GoAheadSupp 1 u1 uur geleden

NUL DRAAGVLAK hoe achterlijk kun je zijn! Onze laatste kans op handhaving en dan dit! Het domste wat de club kon doen! #teleurstelling #GAE
 

Ceephax

New member
Het zal er al een tijdje aan te komen dat de koning plaats moest maken voor de kroonprins.
Echter het laatste succesje van Maaskant is toch al zo'n 20 jaar geleden denk ik.
 

ALenstra

Well-known member
Interessant. Heeft eerder bij Eagles als trainer gewerkt. Maar was snel weg toen er financiele problemen ontstonden omdat manager Martien Vreijsen een gat in zijn hand had. De fans van kowet hebben Maaskant dat vertrek toen zeer kwalijk genomen. Benieuwd of er nog oud zeer bestaat onder de fans!
 

Batigoal

Well-known member
Bij gebrek aan beter maar in dit topic, maar voormalig Go Ahead-middenvelder Deniz T?r?c heeft gisteravond zijn debuut gemaakt voor het Turkse nationale team. Speelt kennelijk zo goed bij Kayserispor dat hij komende zomer kan overstappen naar een ploeg uit de traditionele top 3 in Turkije. Dat doet hij netjes. In Nederland vond ik T?r?c een prima speler, maar dit is wel een erg sterke ontwikkeling.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Laptop trainer Vlemmings mag het gaan doen. Aan hem werd het succes van NAC toegeschreven. Vervolgens heeft hij het bij Excelsior niet goed gedaan. Ik heb hem verder niet zo gevolgd. Persoonlijk denk ik dat ze beter De Koning hadden kunnen houden.
 

Hankie

Well-known member
Wat kinderachtig zeg. En Hendriks heeft een paar weken geleden gezegd dat hij wil dat Ajax kampioen wordt, was die er wel bij met zijn hoofd gisteren?
 
Bovenaan