[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Unregistere

Well-known member
Prima kerel, Kramertje. Had het bij Feyenoord vast niet minder gedaan dan een Kazim. Maar deze stap is hem gegund. Prima salaris en na drie jaar komt er wel een leuke club uit de eredivisie.
 

gevegt

Well-known member
Prima kerel, Kramertje. Had het bij Feyenoord vast niet minder gedaan dan een Kazim. Maar deze stap is hem gegund. Prima salaris en na drie jaar komt er wel een leuke club uit de eredivisie.
Iemand die zo parasiteert op zijn talent komt nooit zonder harde arbeid verder dan hij nu is.
 

Unregistere

Well-known member
Iemand die zo parasiteert op zijn talent komt nooit zonder harde arbeid verder dan hij nu is.

Werken doe je in de haven, voetballen met je verstand. Dat standpunt zal Kramertje ook wel hebben.

Maar volgens mij is hij niet dusdanig getalenteerd dat alles hem komt aanwaaien. Integendeel, zie zijn loopbaan tot nu toe. Het fabeltje van 'luie' Kramer lijkt me dan ook redelijk overtrokken. Al snap ik dat dit het leuk doet in de beeldvorming.
 

gevegt

Well-known member
Werken doe je in de haven, voetballen met je verstand. Dat standpunt zal Kramertje ook wel hebben.

Maar volgens mij is hij niet dusdanig getalenteerd dat alles hem komt aanwaaien. Integendeel, zie zijn loopbaan tot nu toe. Het fabeltje van 'luie' Kramer lijkt me dan ook redelijk overtrokken. Al snap ik dat dit het leuk doet in de beeldvorming.
Natuurlijk werkt hij ook hard, anders blijf je geen prof.
Toch blijft het bij mij hangen hoe hij zich profileert in de media. Nonchalant en daarbij zeggend dat hij nu al rijp is voor een grotere club als die maar niet te ver van Den Haag afligt.

PSV heeft Lestienne in het geheim al medisch gekeurd volgens het ED.
Die komt dus wel.
 

Unregistere

Well-known member
Marten de Roon lijkt op weg naar Atalanta Bergamo. Geweldige transfer natuurlijk, als het doorgaat!

Ook direct de eerste voormalig ASWH'er in de Serie A. :duim:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Marten de Roon lijkt op weg naar Atalanta Bergamo. Geweldige transfer natuurlijk, als het doorgaat!

Ook direct de eerste voormalig ASWH'er in de Serie A. :duim:

Wat moet zo'n lieve ideale schoonzoon nou in Italie? Hij kon Heerenveen maar net aan.
 

fr-keff

Active member
Mag hij eerst wel een goede kapper vinden... Die dooie bloempot op zijn kop zullen ze in Italie wel niks vinden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ideale schoonzoon? In de duels dat ik van De Roon heb gezien was het juist een speler die wel uitdeelt en een tikkeltje gniepig is.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ideale schoonzoon? In de duels dat ik van De Roon heb gezien was het juist een speler die wel uitdeelt en een tikkeltje gniepig is.

Kijk naar hem. Wat keff al zegt. Het is een lulletje rozewater. Qua voetbal is hij een mindere (kan dat?) versie van Daley Blind. Alles breed en vooral niet hoger dan een 6,5 scoren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Geen verkeerd idee. Ik zat zelf te denken aan Ritzmaier, die moet vertrekken bij PSV. Vind ik eigenlijk een typische Heerenveen speler.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als Vd Berg ook nog vertrekt dan is Ritzmaier misschien een optie. De Roon is meer verdedigend. Heerenveen heeft daar met Vd Boomen natuurlijk al wel op ingespeeld, maar het stukje ervaring moet je ook niet onderschatten vind ik. De Roon was namelijk w?l enorm belangrijk in deze jonge selectie met amper ervaring.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens mij is De Zeeuw juist nog wat meer aanvallend ingesteld dan Ritzmaier. Heeft wel veel meer ervaring natuurlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waar moet Van den Berg heen? Die wil graag naar De Kuip lopen, maar we hebben in Rotterdam genoeg middenvelders om er een elftal van op te stellen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat iemand als Mulder hier wel gedijt. Transfervrij en een goede doelman. Prima!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat iemand als Mulder hier wel gedijt. Transfervrij en een goede doelman. Prima!

Denk ik ook wel. Mulder is helemaal niet zo slecht. Hij mist uitstraling en is niet een echte puntenpakker. Maar anderzijds is hij wel heel stabiel en denk ik dat de relatieve rust in Heerenveen hem goed gaat doen.
 
Bovenaan