Unregistere
Well-known member
Prima kerel, Kramertje. Had het bij Feyenoord vast niet minder gedaan dan een Kazim. Maar deze stap is hem gegund. Prima salaris en na drie jaar komt er wel een leuke club uit de eredivisie.
Iemand die zo parasiteert op zijn talent komt nooit zonder harde arbeid verder dan hij nu is.Prima kerel, Kramertje. Had het bij Feyenoord vast niet minder gedaan dan een Kazim. Maar deze stap is hem gegund. Prima salaris en na drie jaar komt er wel een leuke club uit de eredivisie.
Iemand die zo parasiteert op zijn talent komt nooit zonder harde arbeid verder dan hij nu is.
Natuurlijk werkt hij ook hard, anders blijf je geen prof.Werken doe je in de haven, voetballen met je verstand. Dat standpunt zal Kramertje ook wel hebben.
Maar volgens mij is hij niet dusdanig getalenteerd dat alles hem komt aanwaaien. Integendeel, zie zijn loopbaan tot nu toe. Het fabeltje van 'luie' Kramer lijkt me dan ook redelijk overtrokken. Al snap ik dat dit het leuk doet in de beeldvorming.
Marten de Roon lijkt op weg naar Atalanta Bergamo. Geweldige transfer natuurlijk, als het doorgaat!
Ook direct de eerste voormalig ASWH'er in de Serie A. :duim:
Ideale schoonzoon? In de duels dat ik van De Roon heb gezien was het juist een speler die wel uitdeelt en een tikkeltje gniepig is.
Ik denk dat iemand als Mulder hier wel gedijt. Transfervrij en een goede doelman. Prima!