[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Methone

New member
Wat een bedragen lees ik de laatste tijd. 28 miljoen voor Cillessen, 20 miljoen voor Wijnaldun, 18 voor Clasie. :duim:
 

Makanaky

Well-known member
Ligt er natuurlijk ook aan wat zo'n speler wil. Al met al een hele vooruitgang tov de episode Rusnak, die maar een halfjaar in LWD te bewonderen was.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Al halen ze Messi, een verzekering dat je niet degradeert is het niet.
 

Bernardo

Well-known member
Daarnaast zit je ook nog met, wat wil de speler zelf. Hij zal wel salaris moeten inleveren, en wil gewoon in zichzelf investeren. Zou me niks verbazen als hij maar een jaar blijft, als hij echt zo goed is als men zegt.
 

Unregistere

Well-known member
ADO Den Haag heeft na het vertrek van Mike van Duinen en held Michiel Kramer dringend behoefte aan aanvallers. Namen die worden genoemd zijn onder andere Tom van Weert (Excelsior), Samuel Armenteros (Anderlecht) en Mike Havenaar (HJK Helsinki).
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die wilde toch niet zo ver van huis voetballen?

Dat heeft hij gezegd ja. Maar voor een miljoen netto per jaar maakt hij blijkbaar graag een uitzondering. En ik geef 'm trouwens geen ongelijk. Even in een paar jaar tijd miljonair worden en als hij terugkomt zit er vast nog wel een degradatiekandidaat of een goeie club uit de Jupiler League verlegen om een spits die de naam heeft garant te staan voor goals.
 

gevegt

Well-known member
Dat heeft hij gezegd ja. Maar voor een miljoen netto per jaar maakt hij blijkbaar graag een uitzondering. En ik geef 'm trouwens geen ongelijk. Even in een paar jaar tijd miljonair worden en als hij terugkomt zit er vast nog wel een degradatiekandidaat of een goeie club uit de Jupiler League verlegen om een spits die de naam heeft garant te staan voor goals.

Het is gewoon een slappe zak hooi. Wees blij dat hij niet naar je club is gegaan.
 
Bovenaan