[Geruchten] Binnenlandse geruchten

De Groene Scout

Well-known member
Jop van der Linden van Go Ahead Eagels naar AZ. De centrale verdediger tekent waarschijnlijk vandaag voor 4 jaar in Alkmaar.
 

Eresd?g?

Banned
Was bij GAE een van de steunpilaren, goeie trap in de benen ook. Benieuwd of hij niveau AZ aankan. Wel kans op Europees voetbal volgend jaar.
 

T.T.

New member
Het gerucht dat Jop van der Linden rond was met PEC Zwolle ging een tijdje geleden in Zwolle rond. Volgens verschillende Twitter accounts zou AZ deze overeenkomst voor twee ton hebben afgekocht, waardoor PEC Zwolle geld zou verdienen aan een speler die er nooit gespeeld heeft en die transfervrij de gedegradeerde Deventerse buurman gaat verlaten. Opmerkelijk gerucht, die ik nog nergens bevestigd of ontkend heb zien worden.
 

Eresd?g?

Banned
Jos Hooiveld mag vertrekken bij Southampton. Contract wordt niet verlengd. Interessant voor clubs in eredivisie? Ervaren centrale verdediger erbij? Feyenoord wellicht?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jos Hooiveld mag vertrekken bij Southampton. Contract wordt niet verlengd. Interessant voor clubs in eredivisie? Ervaren centrale verdediger erbij? Feyenoord wellicht?

Ja, daar dacht ik ook aan. Lijkt me geen verkeerde optie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Prima optie. Verder heeft Loovens volgens mij een aflopend contract in Engeland. Beide zijn het prima opties.
 

Maasveld

Well-known member
VVV heeft interesse in Seuntjens (Telstar), Opoku (Oss) en Damen (Excelsior). Verder wil het Buwalda nog een jaar van ADO huren. Buwalda ziet dat ook wel zitten. Seuntjens, Opoku en Buwalda zie ik graag komen, Damen wat minder.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Damen is toch nog een half jaar geblesseerd en is toch gewoon eerste keeper? Ben je niet in de war met Deckers die eerder werd gelinkt aan VVV?
 

Max

Administrator
Forumleiding
[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Dan snap ik dat je Deckers niet ziet zitten. Die maakte wel een hele slechte indruk dit seizoen en is bij Excelsior van eerste doelman gedegradeerd naar derde of vierde doelman. Dat is geen CV voor een eerste doelman voor VVV, een club die wil promoveren.
 

Maasveld

Well-known member
Seuntjens is typisch zo'n speler die gewoon met NAC de Jupiler League in moet. Die legt er wel 15 a 20 in en dan heeft ie een prima seizoen.
 
Bovenaan