[Geruchten] Binnenlandse geruchten

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat denk ik dus ook wel. In ieder geval mooi dat hij niet voor een onzeker avontuur in Griekenland gaat en voor een stabiele club in Nederland gaat. Dat zouden meer jongens moeten doen...

Overigens zou T?r?c ook in de serieuze belangstelling staan van Heerenveen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
T?r?c viel afgelopen seizoen erg tegen, maar het seizoen daarvoor viel hij positief op. Zou wellicht wel iets voor SC Heerenveen kunnen zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
T?r?c viel afgelopen seizoen erg tegen, maar het seizoen daarvoor viel hij positief op. Zou wellicht wel iets voor SC Heerenveen kunnen zijn.

Ik zie liever een iets meer ervaren speler als Demy de Zeeuw of Wout Brama. Dan kan Branco van der Boomen zich daarachter lekker ontwikkelen.

Overigens zou Heerenveen ook nog steeds belangstelling hebben voor Gustafsson. Die mag van mij gelijk komen. Geweldige middenvelder, al zit er een flink prijskaartje aan, maar met Thern en Larsson en eerder Nordfeldt heb je al prima referenties.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is dezelfde middenvelder die door De Telegraaf nadrukkelijk aan Feyenoord wordt gelinkt?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ken hem dankzij een Scandinavi?kenner op het Heerenveenforum.

Dit zegt hij over hem:


Gustafsson is een allround middenvelder, kan op de zijkanten zowel als op de 10 en/of verdedigende middenvelder. Staat te boek als groot talent in Zweden en hij doet me wel wat denken aan Markus Henriksen destijds bij Rosenborg BK (Nu-AZ) maar dan een flink stuk meer getalenteerd en atletischer en technisch ook verder en zal ongetwijfeld veel meer voetbal in het team kunnen gooien dan Marten de Roon.


https://www.youtube.com/watch?v=ctllP-ZoKB0 (zet geluid wat zachter, herrie muziek)
https://www.youtube.com/watch?v=-rfP94uJL9U (gelijk aan bet begin van de video)
https://www.youtube.com/watch?v=tSoXLSn8qRc (rugnummer 7) net als bovenstaande video.

Ik heb hem toen een beetje gevolgd op het Ek -21 en wat filmpjes bekeken en ik vind hem echt een heel goede speler.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dankje! Mochten we nog afscheid gaan nemen van enkele middenvelders, is dit dus best een aardige optie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dankje! Mochten we nog afscheid gaan nemen van enkele middenvelders, is dit dus best een aardige optie.

Ik ga er van uit dat er concreet wat staat te gebeuren op het vertrekkende gebied als hij echt zo concreet in beeld is.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dankje! Mochten we nog afscheid gaan nemen van enkele middenvelders, is dit dus best een aardige optie.

Dat is ie zeker.

Nog een leuk talent om eens te bekijken op Youtube is Arber Zeneli. Kan zowel op 10 als op beide zijkanten spelen en is ook al gelinkt aan Heerenveen.
 

Unregistere

Well-known member
Kijk naar hem. Wat keff al zegt. Het is een lulletje rozewater.

Maar wel een ontzettend aardige jongen. Intelligent ook. Doet in zijn vrije tijd weer eens wat andere dingen dan gebruikelijk is in het profwereldje. Ergens jammer dat mensen dan vallen over zijn uitstraling.

Toch een prachtige transfer voor hem?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Maar wel een ontzettend aardige jongen. Intelligent ook. Doet in zijn vrije tijd weer eens wat andere dingen dan gebruikelijk is in het profwereldje. Ergens jammer dat mensen dan vallen over zijn uitstraling.

Toch een prachtige transfer voor hem?

Voor hem en voor Heerenveenfans.
 

Eresd?g?

Banned
Maar wel een ontzettend aardige jongen. Intelligent ook. Doet in zijn vrije tijd weer eens wat andere dingen dan gebruikelijk is in het profwereldje. Ergens jammer dat mensen dan vallen over zijn uitstraling.

Toch een prachtige transfer voor hem?
Is mijn inziens grote kanshebber op de eerste Nederlandse-uit-de-kast-komende-profvoetballer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Met die hond toch? Of hond..... Misschien is dat niet de juiste benaming :cool:

LukasAnders.jpg
 
Bovenaan