F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Dat gaat lastig worden voor Max om nog in de punten te gaan rijden...

Zou het op dit circuit sowieso zijn geworden, zijn motor is eenvoudigweg niet sterk genoeg voor dit circuit met de vele lange rechte stukken. Idem over 2 weken in Oostenrijk trouwens.
 

Ivanhoe

Active member
Red Bull Ring ligt de Torro's naar verwachting juist goed, door met name de snelle bochtencombinaties in S2 en S3, dat is ook waarom ze de juist nu de motorwisseling hebben gedaan. Ook Hongarije en Silverstone liggen de Torro Rosso's waarschijnlijk goed, dus de komende 3 GP's kunnen Max en Sainz hopelijk weer wat laten zien.
 

JMD

Well-known member
Red Bull Ring ligt de Torro's naar verwachting juist goed, door met name de snelle bochtencombinaties in S2 en S3, dat is ook waarom ze de juist nu de motorwisseling hebben gedaan. Ook Hongarije en Silverstone liggen de Torro Rosso's waarschijnlijk goed, dus de komende 3 GP's kunnen Max en Sainz hopelijk weer wat laten zien.

De RedBullRing heeft het grootste percentage volgas van alle F1-circuits (nog meer dan Monza en de oude Hockenheimring), vraag me af of het aerodynamisch voordeel opweegt tegen de lange rechte stukken (en flink heuvelop in S1).

Silverstone en Hungaroring wordt op zeker een TR-circuit.
 

Ivanhoe

Active member
Toch lees je wel dat men verwacht dat TR ook in Oostenrijk voor de punten kan gaan. In Hongarije en Engeland lijken ze me inderdaad nog kansrijker. We gaan het zien ��
 

JMD

Well-known member
Toch lees je wel dat men verwacht dat TR ook in Oostenrijk voor de punten kan gaan. In Hongarije en Engeland lijken ze me inderdaad nog kansrijker. We gaan het zien ��

Met een startveld van 20 man, de 2 Manors en de onbetrouwbaarheid van Lotus en McLaren kan je sowieso elke race wel richting de punten rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan