F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Ik snap niet waarom Verstappen nog zo veel rondjes reed in Q1. Zijn eerste tijd was al genoeg om bij de eerste 15 te zitten en gezien de straffen die hij gaat krijgen zou ik als ik hem was zo veel mogelijk banden sparen.

1e keer op dat circuit en tijdens de trainingen lag de boel wel heel vaak stil. Lijkt mij tenminste.

Simon

Administrator
Forumleiding
Het is trouwens een schitterend circuit. Het is een openbaar park 360 dagen per jaar en toen ik 3 jaar geleden in Montreal was ben ik er een paar rondjes overheen gefietst.

JMD

Well-known member
Het is trouwens een schitterend circuit. Het is een openbaar park 360 dagen per jaar en toen ik 3 jaar geleden in Montreal was ben ik er een paar rondjes overheen gefietst.

Jep. Mooi overgebleven gedeelte van Expo67, en de roeibaan van de Spelen van 1976 liggen ernaast... Zeer fraai.

Het circuit is ook mooi, lekker veel lange rechte stukken en inhaalmogelijkheden.

Shayman

New member
Maldonado en Perez in de top tien. Een snelle safetycar zit er dus dik in.:duim:

Haha, ik wou net zeggen dat met die 2 cowboys van Lotus er ongetwijfeld snel een paar wagens in de prak zullen liggen maar Perez is ook een goede kanshebber.

JMD

Well-known member
Vettel wordt ook 5 plaatsen teruggezet (inhalen terwijl de rode vlag uithing), dus die zou zomaar achter Verstappen kunnen staan, Button misschien ook wel (bij motorwissel)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan