[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Max

Administrator
Forumleiding
[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Ex-Go Ahead Eagles. Jammer dat de Deventenaren weer zijn gedegradeerd, anders hadden ze weer wat om over te zeiken. PEC begint een beetje Ajax III te worden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Spelers en clubs wachten toch wel lang om nog toe te slaan. Oar, De Zeeuw, Emanuelson en Brama bijvoorbeeld, die zouden toch makkelijk ergens aan de bak moeten kunnen komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zwaar overschatte keeper vind ik dat. Denk ook niet dat ie zo snel Begois eruit keept. Alhoewel ik dat ook geen topper vind.

Ben ik met je eens. Ik begreep ook pas waarom Van der Hart wel bij Go Ahead Eagles onder de lat stond toen ik Cummins in de voorronde EL zag keepen tegen Ferencvaros. Ik verwacht alleen dat Ajax niet een keeper gaat verhuren zonder dat de kans op speeltijd voor die keeper groot is.
 

Batigoal

Well-known member
Wel opmerkelijk hoeveel keepers Ajax onder contract heeft staan voor Jong Ajax. Onana speelt daar doorgaans en zal wel afgewisseld worden met Boer, maar met Mous, Leeuwenburgh en waarschijnlijk straks Van der Hart heb je nog drie verhuurde keepers waarvan ik me afvraag of het veel zin heeft om die allemaal onder contract te houden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ajax zal wel een keeper kwijt willen, maar je moet ook een koper vinden.
 

erka

Well-known member
Groningen haalt naast Reijnen wellicht ook Mads Fenger van Randers uit Denemarken als CV. 24 jaar en alle Deense jeugdelftallen gehaald, maar geen A-interlands.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zou niet weten wat we met hem moeten, maar Stans van Excelsior zou in Heerenveen zijn voor een gesprek
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker zou het zonde zijn. Bij SC Heerenveen moet je maar zien of hij aan de bak komt.
 

Joost

Well-known member
Dat zou vooral heel merkwaardig zijn. Daarmee is NEC 40 goals van de 100 van vorig jaar kwijt en ze 28 van de 77 assists.

Alleen Santos en Limbombe blijven over voorin.
 
Bovenaan