Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Valt toch tegen hoe zijn carri?re verloopt. Gevegt zag geloof ik een potenti?le international in hem. Wat natuurlijk te begrijpen valt als je gewend bent om naar Bruma te kijken.
Tijdens zijn periode bij Zwolle ging het gewoon goed. Had ook echt verwacht dat hij bij Twente wel zou slagen, maar het lijkt alleen maar minder met hem te gaan.
Ik heb een verdediger nog nooit zo erg zien klungelen in het ADO stadion als Lachman vorig seizoen. Eeuwig zonde inderdaad. Na zijn Zwolle periode dacht ik ook dat hij een stap hogerop aan zou kunnen.
Hoger zullen we ook niet eindigen, maar zou leuk zijn als we deze plek kunnen vasthouden, eigenlijk zijn Baker, Vako en Nakamba erg wisselvallig.
Zo'n De Guzman is wel net een klasse hoger als wat er nu allemaal rondloopt op het middenveld, heeft ook wat meer ervaring. Bovendien durft hij wel wat meer naar voren te voetballen als Baker bijvoorbeeld, bij hem is t vaak tikkie terug, tikkie breed.
Ajax krijgt een jonge Oekra?ner op proef. De 15-jarige Taloverov speelt nu nog bij Shakthar Donetsk.
Hij kan uit de voeten als linker verdediger en defensieve middenvelder.
Volgens Waalse media strijden Heerenveen en FC Groningen om Gheorghi Zukov, international van Kazakhstan. Zukov speelde voor Germinal Beerschot en Standard, maar wist daar niet door te breken. Het afgelopen jaar speelde de middenvelder bij FC Astana, waarvoor hij basisspeler was in de Champions League.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.