[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Unregistere

Well-known member
Dat zou vooral heel merkwaardig zijn. Daarmee is NEC 40 goals van de 100 van vorig jaar kwijt en ze 28 van de 77 assists.

Alleen Santos en Limbombe blijven over voorin.

Ik vind Sjoerd Ars een topspits voor de JL, maar in de eredivisie heb je vrij weinig aan hem qua type speler. Dus ik snap wel dat NEC die positie anders wil invullen, omdat ze waarschijnlijk veel minder op de helft van de tegenstander zullen spelen dan vorig jaar. Komt voor NAC prima uit, want die komen - in het gunstigste geval - juist in de positie die NEC vorig jaar had.
 

Joost

Well-known member
Wat verwachten jullie nog vandaag?

Roda schijnt toch akkoord te zijn om Boakye te huren van Atalanta. Die was daar op een zijspoor beland. Ik ken de hele speler niet maar zijn cijfers zijn wel redelijk interessant. Speelde 2 seizoen voor Sassuolo in de Serie B en scoorde 11 en 10 goals. Werd daarna verhuurd aan Elche en scoorde 6 keer in de Primera Division. Vorig jaar bij Atalanta 3 goals in 19 duels in de Serie A.
 

Pascallovic

Well-known member
Wel gewoon geflopt in Engeland en moet nog maar zien of meneer zich kan opladen voor de Eredivisie, waar hij in zijn laatste jaar toch ook al niet bijzonder presteerde.
 

Batigoal

Well-known member
NEC wil volgens de Nederlandse dagkranten proberen om de transfervrije Japanse doelman Eiji Kawashima te contracteren. Dundee United is ook nog in de race, maar het zou mooi zijn als het ze lukt.
 

Methone

New member

Voor de subtop zitten er wel wat leuke spelers tussen. Schaars zou ik zelf wel bij Vitesse zien, ipv Yeini, dat is ook weer zo'n dure miskoop van Allach. Hij is natuurlijk lang niet meer zo goed als toen hij vertrok bij Vitesse, die blessure van 2007 is hij eigenlijk nooit echt te boven meer gekomen. Maar door z'n ervaring kan hij nog wel zeer bruikbaar zijn in Arnhem
 

Batigoal

Well-known member
Wat een volkomen overbodig artikel om daar nu al mee te komen. Er zit nog ??n volledige transferperiode tussen en in de opmaat naar het komende seizoen worden nog genoeg contractbesprekingen geopend. Zo'n team transfervrije spelers kun je beter vanaf 1 juli opstellen.
 

Balderas

New member
Marcellis heeft trouwens een optie in zijn contract voor een tweede seizoen en de kans is heel groot dat hij een tweede seizoen bij Zwolle erbij aan gaat knoppen.
 

Bernardo

Well-known member
Cambuur heedt serieuze interesse in Daryl Lachman. Verdediger heeft zelf wel interesse in een transfer
 
Bovenaan