Ga je mee naar het stadion?!

Jozsef

New member
Dan zie je mij 's ochtends zeker niet al bij Trianon. Begin middag, op z'n vroegst.

Zondags sporten wordt 'm ?cht niet, dus blijft de zaterdagochtend over.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij moet ik zowel zaterdagochtend als zondagochtend sporten. Denk dat 10 uur 's ochtends ook wel een vrij grote uitdaging gaat worden.
 

fr-keff

Active member
Zou leuk zijn! We hebben een kaart over, dus laat maar weten!

Ik heb met JFK kunnen regelen dat hij mij een slinger mee terug geeft. Geen slaapplek nodig dus. Ook goed. Ik ben erbij dus! Aan wie moet ik die 16,50 overmaken? Stuur maar een PB dan doe ik dat direct.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb met JFK kunnen regelen dat hij mij een slinger mee terug geeft. Geen slaapplek nodig dus. Ook goed. Ik ben erbij dus! Aan wie moet ik die 16,50 overmaken? Stuur maar een PB dan doe ik dat direct.

Je kan die van mij nemen. Zal even mijn gegevens PB-en.
 

Ivanhoe

Active member
Zaterdag is ook GP van Hongarije, optie is ook om kwalificatie te kijken ergens in een kroeg en daarna naar Trianon
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zaterdag is ook GP van Hongarije, optie is ook om kwalificatie te kijken ergens in een kroeg en daarna naar Trianon

Als de kroeg Ziggo heeft, dan kunnen ze het ook gewoon op het scherm toveren. We hebben daar ook wel eens ADO - Ajax (?) gekeken na weer een mooie overwinning bij Feyenoord - PSV.
 

Jozsef

New member
Als de kroeg Ziggo heeft, dan kunnen ze het ook gewoon op het scherm toveren. We hebben daar ook wel eens ADO - Ajax (?) gekeken na weer een mooie overwinning bij Feyenoord - PSV.

Was dat toen niet Ajax- NAC of zoiets? Legendarische avond, met de gebroeders Hoek.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik dacht dat Feyenoord weer eens een mooie overwinning boekte die het waard is om op te proosten.
 

fr-keff

Active member
Ik weet niet hoe het met jullie zit. Maar toen ik zaterdagavond laat met de trein langs de Kuip ging en eraan dacht daar zaterdag weer in een waarschijnlijk uitverkocht huis te zitten begon het toch weer te kriebelen zoals het altijd doet als ik de Kuip binnen loop.

Heb er zin in! :duim:
 

inhethoekje

Active member
Als jij er zin aan hebt dan hebben wij het ook fr-keff, we passen ons met alle plezier aan aan jou optimisme.

Nog steeds aan de cola of kunnen we nu eindelijk bier bij jou naar binnen gooien?
 

Jozsef

New member
Of gewoon cola ?n bier. Prima combi wat mij betreft.

Gisteren weer plaatsvervangende schaamte bij de beelden van de open dag op Rijnmond, en dan vooral de teksten van sommige supporters.
 
Bovenaan