Iemand voorrang op kaarten?
Nope. Legioenkaarthouders kunnen deze week ??n kaart kopen. Vanaf aanstaande zaterdag kan iedereen kaarten kopen.
Wij zijn ook Legioenkaarthouders, maar geen idee hoeveel kaarten wij kunnen bestellen. Welk vak nemen wij eigenlijk altijd? Y2?
Ja, eentje dus. Volgens mij ook Y2. In elk geval ergens op Y. Maar weet niet of dat nog steeds het handigste is, aangezien daar ook steeds meer SCC's komen. We zien wel.
Ik weet geen alternatief, dus laten we Y maar doen. Blijft het bij dit groepje oude jongens krentenbrood of haken er nog meer mensen aan? Mis van de vastere gasten nog in ieder geval JFK en Susa.
En inhethoekje! Ik kan trouwens met mijn kaarten naar binnen, kom er ook wel mee op Y dus wie zich het eerst meldt heeft een kaartje.
Ik zit eraan te denken om die nacht een hotel te pakken. Aangezien ik anders heel vroeg terug moet omdat ik weer in Hellevoetsluis woon. Andere mensen die dat ook willen? Dan kunnen we wellicht samen wat regelen.
Ik ben komende zaterdag niet in staat een kaart te halen, als iemand dat zou willen doen ben ik hem daar zeer erkentelijk voor.
Alvast bedankt,
inhethoekje.
Volgens mij kan je scc drie keer per jaar omwisselen voor een ander vak. Ga ik morgen in elk geval even over bellen. Als dat lukt laat ik het je weten. En anders koop ik zaterdag een extra kaart, geen probleem.