Ga je mee naar het stadion?!

Max

Administrator
Forumleiding
Nope. Legioenkaarthouders kunnen deze week ??n kaart kopen. Vanaf aanstaande zaterdag kan iedereen kaarten kopen.

Wij zijn ook Legioenkaarthouders, maar geen idee hoeveel kaarten wij kunnen bestellen. Welk vak nemen wij eigenlijk altijd? Y2?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wij zijn ook Legioenkaarthouders, maar geen idee hoeveel kaarten wij kunnen bestellen. Welk vak nemen wij eigenlijk altijd? Y2?

Ja, eentje dus. Volgens mij ook Y2. In elk geval ergens op Y. Maar weet niet of dat nog steeds het handigste is, aangezien daar ook steeds meer SCC's komen. We zien wel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, eentje dus. Volgens mij ook Y2. In elk geval ergens op Y. Maar weet niet of dat nog steeds het handigste is, aangezien daar ook steeds meer SCC's komen. We zien wel.

Ik weet geen alternatief, dus laten we Y maar doen. Blijft het bij dit groepje oude jongens krentenbrood of haken er nog meer mensen aan? Mis van de vastere gasten nog in ieder geval JFK en Susa.
 

Ivanhoe

Active member
Ik weet geen alternatief, dus laten we Y maar doen. Blijft het bij dit groepje oude jongens krentenbrood of haken er nog meer mensen aan? Mis van de vastere gasten nog in ieder geval JFK en Susa.

En inhethoekje! Ik kan trouwens met mijn kaarten naar binnen, kom er ook wel mee op Y dus wie zich het eerst meldt heeft een kaartje.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zit eraan te denken om die nacht een hotel te pakken. Aangezien ik anders heel vroeg terug moet omdat ik weer in Hellevoetsluis woon. Andere mensen die dat ook willen? Dan kunnen we wellicht samen wat regelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En inhethoekje! Ik kan trouwens met mijn kaarten naar binnen, kom er ook wel mee op Y dus wie zich het eerst meldt heeft een kaartje.

Hoek had ik al ingevuld. Die is al sinds vorige week de hapjes aan het afstemmen.

Ik zit eraan te denken om die nacht een hotel te pakken. Aangezien ik anders heel vroeg terug moet omdat ik weer in Hellevoetsluis woon. Andere mensen die dat ook willen? Dan kunnen we wellicht samen wat regelen.

Ik ga sowieso terug naar Amsterdam. Waarschijnlijk ook geen slaapplaatsen dit jaar in Amsterdam. Is dit jaar voor mij niet zo praktisch. Ik weet niet hoe zwaar het gaat worden die meeting, maar ik ben sinds vrijdag serieus begonnen met mijn marathonschema. Eigenlijk een week of negen te laat, maar dat mag de pret niet drukken. Er is die volgende ochtend om half tien een 20 km trainingsloop. Daar ben ik eigenlijk wel van plan aan deel te nemen. Niet dat ik er een biertje voor laat staan of extreem vroeg naar huis zal gaan.
 

inhethoekje

Active member
Ik ben komende zaterdag niet in staat een kaart te halen, als iemand dat zou willen doen ben ik hem daar zeer erkentelijk voor.

Alvast bedankt,

inhethoekje.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben komende zaterdag niet in staat een kaart te halen, als iemand dat zou willen doen ben ik hem daar zeer erkentelijk voor.

Alvast bedankt,

inhethoekje.

Volgens mij kan je scc drie keer per jaar omwisselen voor een ander vak. Ga ik morgen in elk geval even over bellen. Als dat lukt laat ik het je weten. En anders koop ik zaterdag een extra kaart, geen probleem.
 

inhethoekje

Active member
Volgens mij kan je scc drie keer per jaar omwisselen voor een ander vak. Ga ik morgen in elk geval even over bellen. Als dat lukt laat ik het je weten. En anders koop ik zaterdag een extra kaart, geen probleem.


Klasse, Jamel.

Kosten hoor ik wel, kan het overmaken of op de meeting dag betalen, aan jou de keuze.
 
Bovenaan