Ga je mee naar het stadion?!

Max

Administrator
Forumleiding
Ga je mee naar het stadion?!

En jij bent daar dan al?

Moet even kijken. Ik train voor een marathon, dus als ik kilometers nog voor de meeting moet maken wordt het krap. Ik kan ook een loopvrije dag inroosteren. De volgende dag loop ik tenslotte ook al 20 km met een georganiseerde trainingsloop als ik mijn nest op tijd uitkom. Anderzijds een zuipsessie de avond ervoor, dus vrijdag wordt ook al lastig met hardloopkilometers maken. Op zich ben ik wel voor een beetje op tijd starten.
 

Fabian

Active member
Ik krijg s'ochtends nog een levering in mijn nieuwe huis, dus 10:00 gaat het voor mij sowieso niet worden.
 

Jozsef

New member
Wakker worden, uitsmijterT, koffie, duurloop, douchen, naar de stad fietsen, tram pakken naar Zuid..... Ik ben er zeker niet voor 13.00 uur, mannen. (Maar ga wel tot de kleine uurtjes door!) :rumcolaa:
 

fr-keff

Active member
Zo vroeg zal ik er nog niet zijn. JFK ik rij alsnog op de heenweg met je mee. ;) (Of had je mijn PB al gelezen)
 

Jozsef

New member
Het zit effe zwaar tegen hier, loop vet achter op schema nu. Voor 2 uur ben ik er zeker niet.
Waar eindigen we vannacht? Paddy's? Dan fiets ik vanmiddag daarheen, en pak dan de tram.

Lekker weertje, volle Kuip, zwoele Witte de With...... Zin an!
 

De Wolf

Well-known member
Het zit effe zwaar tegen hier, loop vet achter op schema nu. Voor 2 uur ben ik er zeker niet.
Waar eindigen we vannacht? Paddy's? Dan fiets ik vanmiddag daarheen, en pak dan de tram.

Lekker weertje, volle Kuip, zwoele Witte de With...... Zin an!

Waar is die bikkel gebleven die de Col du Brienenoord bedwingt?
 
Bovenaan