Foto's

Joost

Well-known member
Dat stadion in Zwitserland ben ik van de zomer zonder het te weten dus vlakbij geweest :cab:

Ligt iets ten zuiden van Visp in Gspon, is gloednieuw en je kunt er alleen met een kabelbaan komen. Ik ben nog langs de kabelbaan gelopen in Stalden omdat je vanaf daar ook naar Saas Fee kunt. Het is trouwens een verkleind veld.

Maar afgelopen seizoen geen wedstrijden in Gspon, de kabelbaan werd vernieuwd.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik zou 'm dan weer liever andersom zien, in el monumental, maar zou de mogelijkheid zeker niet in de bek kijken mocht die voorbij komen.
Kon helaas niet naar Madrid een maandje of wat terug.

Was het wat je ervan verwachtte en inderdaad wat PESS vroeg, links of rechts?
 

erka

Well-known member
Wat een gave foto's BV. Is ook mijn wens. Goed voornemen om er in 2019 eens werk van te gaan maken. Van de zomer maar eens kijken of Argentini? kan, dan is het daar winter en bovendien is er daar dan een totale zonsverduistering. Die twee combineren lijkt mij heel tof.
 

BlauwVinger

Well-known member
Feyenoord vs Barcelona. De Kuip. Rotterdam. 1974.

Willem van Hanegem legt aan voor een vrije trap; Johan Cruijff gewoonlijk gesticulerend.



FtoHjew.jpg
 

BlauwVinger

Well-known member
Bernabeu. Real Madrid. Ajax anticipating extra time after a 1-1 draw in regular time. 1967. Europe Cup 1.

ScVhSxV.jpg
 

BlauwVinger

Well-known member
'Never starred at the 1974 and 1978 editions of the World Cup, courtesy of the biblically rancorous Johan Cruijff and his petty parochial entourage of sycophants and lipserving prompters. Jan van Beveren, the best goalkeeper The Netherlands have ever produced'


rgrErKQ.jpg
 
Bovenaan