Foto's

SanMark.

Well-known member
Janssen heeft in het verleden al een topic erover geopend om ??n of andere duistere reden is dat waarschijnlijk per ongeluk gesloten.

Mijn vraag. Ik heb 3 foto's die ik eigenlijk in 1 foto wil plaatsten.

Is daar een website voor waar je dat een beetje makkelijk voor elkaar kan krijgen ?
 

Marinos

Well-known member
Picasa van Google. Wel even zoeken naar een download want wordt niet meer ondersteund.
 

Batigoal

Well-known member
Ik kwam een aantal foto's tegen van voetbalstadions op fraaie plekken.

Stadion Gospin Dolac, Kroati?:
tumblr_oxmdniuYDi1wnzah8o4_1280.jpg


Stadion Danube, Roemeni?:
DsDiXHoXgAIDKJt.jpg


The Float, Singapore:
SG-marina-bay-sands-hot-float-stad.jpg


Ottmar Hitzfeld Stadion, Zwitserland:
kur-s.jpg


En mijn persoonlijke favoriet.
Henningsv?r Idrettslag Stadion, Noorwegen:
DJHNAFAXUAA2OU0.jpg:large
 

Batigoal

Well-known member
Van dat eerste stadion in Kroati? las ik dat daar officieel de capaciteit 4000 man is, maar dat een deel van het publiek dan wel op de rotsen plaats zou moeten nemen. :cab:
 

erka

Well-known member
Dat stadion in Zwitserland ben ik van de zomer zonder het te weten dus vlakbij geweest :cab:

Ligt iets ten zuiden van Visp in Gspon, is gloednieuw en je kunt er alleen met een kabelbaan komen. Ik ben nog langs de kabelbaan gelopen in Stalden omdat je vanaf daar ook naar Saas Fee kunt. Het is trouwens een verkleind veld.
 
Laatst bewerkt:

BlauwVinger

Well-known member
Een gekoesterde wens ging onlangs in vervulling. La Bonbonera, vastgelegd door een Argentijnse Boca-aficionado:

R1CuniV.jpg
 

BlauwVinger

Well-known member

Ik ben buitengewoon verwend met aansprekende regionale en stadsderby's in binnen- en buitenland, maar Boca vs River Plate prijkt met stip op mijn verlanglijstje. Het spreekt mij ook meer aan als River Plate vs Boca, zoals ook Feyenoord vs Ajax in De Kuip aansprekender is dan de return in Amsterdam.
 

gevegt

Well-known member
Wat mij bij de eerste foto opvalt is de tribune aan de rechterkant. Die doet mij denken aan het VIP gedeelte bij PSV.
Daar zitten ook de notabelen die zich verheven voelen?
 

BlauwVinger

Well-known member
Wat mij bij de eerste foto opvalt is de tribune aan de rechterkant. Die doet mij denken aan het VIP gedeelte bij PSV.
Daar zitten ook de notabelen die zich verheven voelen?

Dit is een full frontal van de 'tribune' waar jij op doelt en het oog als een flatgebouw waar de hospitality boxes zijn ondergebracht.


HMdajFR.jpg




Hetgeen nog eens benadrukt wordt met deze 'aerial' die in de kleedkamer prijkt.



kUQjZH9.jpg



De aanpalende 'buren' zijn geenszins van plan om te verhuizen en daar was op gerekend toen het stadion wordt gebouwd.
 
Bovenaan