Fortuna Sittard Nieuws

fortuna1987

Well-known member
Wordt een uittocht deze zomer. De Turken (Burak, Erdogan en Ozyakup) gaan zo goed als zeker weg, Cox vertrekt, Bistrovic en Navarro ook. En onze Spaanse vriend Velazquez vertrekt ook. Benieuwd wat er bij gaat komen, maar gezien de financiële situatie zal het weer een strijd tegen degradatie worden.
 

Jef400

Well-known member
Wordt een uittocht deze zomer. De Turken (Burak, Erdogan en Ozyakup) gaan zo goed als zeker weg, Cox vertrekt, Bistrovic en Navarro ook. En onze Spaanse vriend Velazquez vertrekt ook. Benieuwd wat er bij gaat komen, maar gezien de financiële situatie zal het weer een strijd tegen degradatie worden.
Zonder injectie niet eens een strijd. Dan gaat het gewoon een enkeltje kkd worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zonder injectie niet eens een strijd. Dan gaat het gewoon een enkeltje kkd worden.

Tsja even afwachten. Het is niet dat Excelsior en Volendam een enorm budget hebben. Wie weer wie er wellicht nog bij komt vanuit de KKD.
 

Jef400

Well-known member
Tsja even afwachten. Het is niet dat Excelsior en Volendam een enorm budget hebben. Wie weer wie er wellicht nog bij komt vanuit de KKD.
Dat is wel zo. Maar voor goeie KKD-spelers is ook geld nodig. Dan zullen de eigenaren bij moeten passen. Want op zichzelf kan Fortuna financieel helemaal niets momenteel.
 

gevegt

Well-known member
Wordt een uittocht deze zomer. De Turken (Burak, Erdogan en Ozyakup) gaan zo goed als zeker weg, Cox vertrekt, Bistrovic en Navarro ook. En onze Spaanse vriend Velazquez vertrekt ook. Benieuwd wat er bij gaat komen, maar gezien de financiële situatie zal het weer een strijd tegen degradatie worden.
Wat speelt er op de achtergrond?
Nog steeds de twijfel over de Turkse overname?
 

fortuna1987

Well-known member
Wat speelt er op de achtergrond?
Nog steeds de twijfel over de Turkse overname?
Dat is allemaal nog onduidelijk, maar de kans dat die mannen van Azerion terugkomen lijkt me klein. Het is te hopen dat Gun nog een plan B heeft. Maar de spelerssalarissen zullen lager worden tov dit seizoen, als je leest dat een Erdogan al 450000 euro verdiend.
 

fortuna1987

Well-known member
Ik ben benieuwd, bij Mechelen snel eruit gewerkt, maar in Groningen toch goed gepresteerd. Aangenaam verrast door de aanstelling, maar om erin te blijven zullen er nog versterkingen bij moeten komen.
 

fortuna1987

Well-known member
Productief dagje in Sittard, vandaag werden Mitchell Dijks, Alen Halilovic (oa ex-Heerenveen) en Loreintz Rosier gepresenteerd. Dijks volgens mij al even niet veel gepresteerd, de andere 2 mogen ook gaan verrassen. Iemand Halilovic in zijn Heerenveen tijd regelmatig zien spelen?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Productief dagje in Sittard, vandaag werden Mitchell Dijks, Alen Halilovic (oa ex-Heerenveen) en Loreintz Rosier gepresenteerd. Dijks volgens mij al even niet veel gepresteerd, de andere 2 mogen ook gaan verrassen. Iemand Halilovic in zijn Heerenveen tijd regelmatig zien spelen?
Werd gehuurd van Milan, was weinig overtuigend. Toen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Productief dagje in Sittard, vandaag werden Mitchell Dijks, Alen Halilovic (oa ex-Heerenveen) en Loreintz Rosier gepresenteerd. Dijks volgens mij al even niet veel gepresteerd, de andere 2 mogen ook gaan verrassen. Iemand Halilovic in zijn Heerenveen tijd regelmatig zien spelen?
Halilovic bloeide pas in de winterstop op. Scoorde fraai op trainingskamp en kopieerde die goal tegen ADO. Daarna tegen Twente en Ajax basis, maar toen kwam corona. Prima speler, maar had weinig trek in meeverdedigen.
 
Bovenaan