Eef de Kip
Well-known member
Je zou bijna denken dat hij vol rancune zit. Maar dat zal het wel niet zijn.
Oliseh beweert dat een Turkse zaakwaarnemer mede eigenaar van Fortuna is en dat is volgens hem in strijd met de FIFA reglementen.
Je zou bijna denken dat hij vol rancune zit. Maar dat zal het wel niet zijn.
Oliseh is een aparte vent, maar het is geen gekke gedachte. Het is ook wel een rare gang van zaken dat opeens 1 of andere Turk met geld eigenaar wordt van Fortuna Sittard. Net over de grens zijn er diverse clubs die overgenomen zijn door buitenlanders met dubieuze motieven.
Is dat gekker dan dat een of andere oliesjeik ineens eigenaar wordt van Manchester City om maar wat te noemen?
Geen idee waarom, maar ik heb 10x meer vertrouwen in de integriteit van Gun dan in die van Oliseh.
Mwa, Oliseh lijkt mij een vrij integere man.
Het is wel mooi om die zaak via Twitter te kunnen volgen.
Vanaf moment dat Oliseh G?n aansprak op vermeende contante betalingen, begon hetze tegen trainer en kreeg hij waarschuwing per brief volgens advocaat #DLSport
Ook aan Oliseh zijn contante betalingen aangeboden, maar Oliseh wilde geen problemen met fiscus #DLSport
Na tweede mail over contante betalingen ontstaat pestgedrag jegens Oliseh : geen warm water uit douche en slecht eten #DLSport
27 januari kwam uit niets tweede waarschuwingsbrief aan Oliseh met tiental incidenten, onder meer vernedering van club door te zeggen dat Fortuna armste club in eerste divisie is #DLSport
Oliseh zegt ziek te zijn geworden van koud water en ontkent dat hij spelers afviel met uitspraak over 'slechts' 12 spelers #DLSport
Geen idee waarom, maar ik heb 10x meer vertrouwen in de integriteit van Gun dan in die van Oliseh.
Dat sowieso. De man is extreem betrokken bij de club maar ook de stad. Hij liep zelfs mee in de carnavalsoptocht, moet je nagaan...
Verklaar je nader.Ik vind die eigenaar van Fortuna ook een gek hoor. Zou me niets verbazen als die smerige praktijken doet.
Ik vind die eigenaar van Fortuna ook een gek hoor. Zou me niets verbazen als die smerige praktijken doet.