Fortuna Sittard Nieuws

Batigoal

Well-known member
Oliseh is een aparte vent, maar het is geen gekke gedachte. Het is ook wel een rare gang van zaken dat opeens 1 of andere Turk met geld eigenaar wordt van Fortuna Sittard. Net over de grens zijn er diverse clubs die overgenomen zijn door buitenlanders met dubieuze motieven.
 

Janssen

Well-known member
Oliseh is een aparte vent, maar het is geen gekke gedachte. Het is ook wel een rare gang van zaken dat opeens 1 of andere Turk met geld eigenaar wordt van Fortuna Sittard. Net over de grens zijn er diverse clubs die overgenomen zijn door buitenlanders met dubieuze motieven.

Is dat gekker dan dat een of andere oliesjeik ineens eigenaar wordt van Manchester City om maar wat te noemen?
 

ElSimao

Active member
Veel respect voor Oliseh dat ie zo'n klein clubje te hulp schiet en dat hij zo vasthoudend blijft om zijn werk af te maken. Waar zie je zulke loyaliteit nog in de voetballerij? Is daarnaast ook nog eens de best presterende trainer van de club in 15 jaar en legt ook nog eens allemaal misstanden rond de club bloot.

Waar vind je zo'n vent nog?
 

Batigoal

Well-known member
Is dat gekker dan dat een of andere oliesjeik ineens eigenaar wordt van Manchester City om maar wat te noemen?

Nee en we weten allemaal wat voor rare trucjes die club heeft opgezet om zijn macht te vergroten en geldstromen over de hele wereld te be?nvloeden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Geen idee waarom, maar ik heb 10x meer vertrouwen in de integriteit van Gun dan in die van Oliseh.
 

Janssen

Well-known member
Het is wel mooi om die zaak via Twitter te kunnen volgen.

Dat was prachtig ja. Een selectie: (credits: -> https://twitter.com/Nick_Bruls)

Vanaf moment dat Oliseh G?n aansprak op vermeende contante betalingen, begon hetze tegen trainer en kreeg hij waarschuwing per brief volgens advocaat #DLSport

Ook aan Oliseh zijn contante betalingen aangeboden, maar Oliseh wilde geen problemen met fiscus #DLSport

Na tweede mail over contante betalingen ontstaat pestgedrag jegens Oliseh : geen warm water uit douche en slecht eten #DLSport

27 januari kwam uit niets tweede waarschuwingsbrief aan Oliseh met tiental incidenten, onder meer vernedering van club door te zeggen dat Fortuna armste club in eerste divisie is #DLSport

Oliseh zegt ziek te zijn geworden van koud water en ontkent dat hij spelers afviel met uitspraak over 'slechts' 12 spelers #DLSport


Ik wist niet dat Nigerianen zo gesteld waren op een goede relatie met de fiscus :duim:
 

RickPSV

Active member
Ik vind die eigenaar van Fortuna ook een gek hoor. Zou me niets verbazen als die smerige praktijken doet.
 

Janssen

Well-known member
Geen idee waarom, maar ik heb 10x meer vertrouwen in de integriteit van Gun dan in die van Oliseh.

Dat sowieso. De man is extreem betrokken bij de club maar ook de stad. Hij liep zelfs mee in de carnavalsoptocht, moet je nagaan...
 
Bovenaan